nick Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Tre skiløpere er døde i forbindelse med skiløpet Vasaloppet som ble avviklet søndag. To løpere segnet om og døde under rennet, og en av disse var en veltrent 30-åring, melder Sveriges Television. De to andre var i 60-årene. En av disse ble rammet av et hjerteinfarkt da han VENTET PÅ BUSSEN SOM SKULLE TA HAM TIL STARTOMRÅDET. Tidligere i løpets lange historie har sju løpere mistet livet. Jaja, må jo gi han 10 poeng for forsøket, men det var dette om å kjenne sine begrensninger. Ikke ofte jeg flirer når jeg leser om dødsfall, men nå måtte jeg gjøre et unntak. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Ja, hahaha, dette var jaggu morsomt. Du veit ingenting om disse personenes forutsetninger. Vi har mange eksempler på friske personer som har blitt utsatt for uforutsette ting. Men ja, jeg ser ironien. Uansett, Vasan i år var flott. Noe isete etter hvert, men det gjorde bare stakinga lettere. Anbefales! To løpere segnet om og døde under rennet, og en av disse var en veltrent 30-åring, melder Sveriges Television. De to andre var i 60-årene. En av disse ble rammet av et hjerteinfarkt da han VENTET PÅ BUSSEN SOM SKULLE TA HAM TIL STARTOMRÅDET. Tidligere i løpets lange historie har sju løpere mistet livet. Jaja, må jo gi han 10 poeng for forsøket, men det var dette om å kjenne sine begrensninger. Ikke ofte jeg flirer når jeg leser om dødsfall, men nå måtte jeg gjøre et unntak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.