tiliti Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Vaskemaskinen min virker som den tar inn for lite vann. Noen klær ble rene etter 2 vask, andre fremdeles skitne etter 3. Begynte etter at rørene til badet hadde vært frosset, men det har jo skjedd mange ganger før uten at vaskemaskina har fått spunk. Og nå har det vært varme under der samt varmere vær ute - har vært tint lenge, men vaskemaskina oppfører seg like merkelig. Når jeg setter den på uten klær dekker vannet i skylleprogrammet ca "skovlene" der inne. Hvor mye vann bruker det være? (40 grader vanlig vask). Hva kan være galt? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 "uten at vaskemaskina har fått spunk" Uhm...kanskje det er der problemet ligger? Er det én ting jeg aldri gjør med vaskemaskinen, så er det det...:-) "............................." 0 Siter
tiliti Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 "uten at vaskemaskina har fått spunk" Uhm...kanskje det er der problemet ligger? Er det én ting jeg aldri gjør med vaskemaskinen, så er det det...:-) "............................." Hehehe, ops, dårlig valg av ord :-)) 0 Siter
Gjest opplevd det samme Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Sjekk silen som sitter bak på maskinen. (Overgangen mellom vannslange og maskin). 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 "Når jeg setter den på uten klær dekker vannet i skylleprogrammet ca "skovlene" der inne" Dette er riktig. Denne vannstanden holdes uansett hvor mye klær du legger inn. Forsøk å rengjøre alle filter (lo-filter) Kanskje den ikke pumper ut alt vannet mellom vask/skylling(?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.