Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaskemaskinen min virker som den tar inn for lite vann. Noen klær ble rene etter 2 vask, andre fremdeles skitne etter 3.

Begynte etter at rørene til badet hadde vært frosset, men det har jo skjedd mange ganger før uten at vaskemaskina har fått spunk. Og nå har det vært varme under der samt varmere vær ute - har vært tint lenge, men vaskemaskina oppfører seg like merkelig.

Når jeg setter den på uten klær dekker vannet i skylleprogrammet ca "skovlene" der inne. Hvor mye vann bruker det være?

(40 grader vanlig vask).

Hva kan være galt?

Skrevet

"uten at vaskemaskina har fått spunk"

Uhm...kanskje det er der problemet ligger? Er det én ting jeg aldri gjør med vaskemaskinen, så er det det...:-)

"............................."

Skrevet

"uten at vaskemaskina har fått spunk"

Uhm...kanskje det er der problemet ligger? Er det én ting jeg aldri gjør med vaskemaskinen, så er det det...:-)

"............................."

Hehehe, ops, dårlig valg av ord :-))

Gjest opplevd det samme
Skrevet

Sjekk silen som sitter bak på maskinen. (Overgangen mellom vannslange og maskin).

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

"Når jeg setter den på uten klær dekker vannet i skylleprogrammet ca "skovlene" der inne"

Dette er riktig. Denne vannstanden holdes uansett hvor mye klær du legger inn.

Forsøk å rengjøre alle filter (lo-filter) Kanskje den ikke pumper ut alt vannet mellom vask/skylling(?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...