Gå til innhold

SOS:Har så grusomt vondt i hodet hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

Får ikke sove. har bare tatt en paracet stikkpille fordi jeg har store problemer med magen også, og kan ikke risikere at det stopper opp der heller, for da blir det mye verre.

og jeg som må opp kl 07 i morgene

hjelp!!

thinkerbell
Skrevet

Det går mye magediarèinfluensa greier, kanskje du bør utsette hva enn du skal gjør ei morgen?

Skrevet

Drikk en kopp sterk kaffe, det kan hjelpe mot hodepine.

Gjest Timari
Skrevet

Det går mye magediarèinfluensa greier, kanskje du bør utsette hva enn du skal gjør ei morgen?

skal på infomøte om master og deretter på veiledning ang en oppgave jeg ikke en gang har begynt på. lurer på om jeg kan droppe noe av det

Gjest Timari
Skrevet

Drikk en kopp sterk kaffe, det kan hjelpe mot hodepine.

Vet det, men da får jeg vel kanskje ikke sove heller. Jeg må tydeligvis velge mellom å ikke ha hodepine og heller ikke sove. Eller ta smertestillende som kan få meg til å sove men som gir meg sterke magesmerter

vanskelig dette...

Skrevet

Vet det, men da får jeg vel kanskje ikke sove heller. Jeg må tydeligvis velge mellom å ikke ha hodepine og heller ikke sove. Eller ta smertestillende som kan få meg til å sove men som gir meg sterke magesmerter

vanskelig dette...

Jeg kan få vondt i magen av kaffe også jeg så jeg vet egentlig ikke hvor godt rådet passer deg.

Men jeg vet at koffein åpner blodårene, eller trekker dem sammen, LOL, husker ikke, men vet at det kan hjelpe mot hodepine.

Gjest Timari
Skrevet

Jeg kan få vondt i magen av kaffe også jeg så jeg vet egentlig ikke hvor godt rådet passer deg.

Men jeg vet at koffein åpner blodårene, eller trekker dem sammen, LOL, husker ikke, men vet at det kan hjelpe mot hodepine.

da venter jeg med å drikke kaffe til i morgen tidlig iallefall

god natt. håper jeg ikke skriver flere innlegg nå:)

Skrevet

da venter jeg med å drikke kaffe til i morgen tidlig iallefall

god natt. håper jeg ikke skriver flere innlegg nå:)

Sov godt

Skrevet

skal på infomøte om master og deretter på veiledning ang en oppgave jeg ikke en gang har begynt på. lurer på om jeg kan droppe noe av det

Må du droppe det, så må du bare. Ikke noe å få gjort med at man er syk. Det finnes vel noe som kan gi deg info etterpå?

Vet ikke om du ser dette, men man kan ikke gå å ha dårlig samvittighet og true seg til alt, når man er syk.

Trøsteklem fra meg som vet hva det vil si å ha vondt i hodet.

Gjest heller vann
Skrevet

vanskelig dette...

Drikk vann? Viktig å drikke nok....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...