Gå til innhold

veninna mi klager hele tiden over at hun har så stor mage..

Anbefalte innlegg

Gjest Alice i eventyrland
Skrevet

Har aldri tenkt så mye over at hun har stor mage, men nå som hun har snakket så mye om det så har jeg for alvor lagt merke til det. Og jeg synes ikke det er så pent på henne. Om hun bare hadde holdt kjeft så hadde jeg kanskje ikke tenkt over det en gang.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så nå går du rundt og fortviler over din venninnes store mage? Eller?

Jeg mistet visst poenget...

Skrevet

Slikt mas kan være slitsomt ja, OG veldig vanskelig å si ifra om.

Skrevet

Du har så definitivt et poeng.

Jeg hadde for en tid tilbake noen pigmentflekker under øynene.

Da jeg nevnte det til min svigerinne, sa hun at hun aldri hadde tenkt over det. Men at hun så det jo når jeg sa det...

Gjest Du ser ikke alt
Skrevet

Jeg har en artig føflekk i ansiktet. Den er som en liten kvise, uten farge. Jeg nevnte det en gang til venninna mi når vi snakket om ting som plager oss ved oss selv. Hun hadde aldri sett d før hun.... Jeg som trodde alle så det. Jeg nevner det aldri igjen.

Skrevet

Heh samme her, en nevnte nylig en føflekk i ansiktet hennes jeg *aldri* har lagt merke til før, men som var til stor sjeanse for henne...og du verden, nå legger jeg merke til den hver gangvi møtes og klarer ikke la vær å smugkikke litt....isj!! Hadde hun bare holdt kjeft......

Viser nok bare at enkelte ting en tror "alle" ser ,,vel....rett og slett bare er noe en selv legger merke til, med mindre man nevner det spesifikt til andre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...