Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått rundt og hatt smerter i nakken siden torsdag nå..og i natt har det vært slik at jeg har våknet flere ganger...har tatt paracet to-tre ganger til dagen i helga for å kunne være litt oppegående, men merker med en gang de ikke virker lenger.

Er ikke sånn skrikende vondt, bare fryktelig slitsomt å holde hodet oppe! Ømt og vondt fra siste ryggvirvel og oppover...kanskje på kanten å kalle det nakken, men det er ikke typisk hodepine vondt..det vet jeg godt hva er!

Klarer ikke helt å bestemme meg om det er musklene som er vonde eller senene..vondt å snu på hodet!

Noen som har hatt det slik?

Gjest LucySky
Skrevet

Ring en kiropraktor nær deg! Slike ting er de veldig flinke til.

Det høres ut som om du har et "kink" i nakken. Er det det, har jeg hatt det mange ganger.

Du kan prøve å legge deg på ryggen på senga (i fotenden) og la hodet henge forsiktig utenfor så du får strukket ut. Men var det meg, ville jeg valgt kiropraktor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...