Gå til innhold

Aloe vera tannkrem god nok?


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg har kjøpt en aloe vera tannkrem, og den brukes hele tiden nå, men er den god nok for å forhindre hull og andre sykdommer i tann og tannkjøttet?

Jeg er plaget med ising pga skjevheter i "kjeven" mellom de to innerste jekslene,(bruker flittig tanntråd akkurat der) og den virker godt mot det, men er samtidig redd for at jeg skal få lettere hull i tennene pga for lite flour. Trenger jeg å være redd for dette?

Hilsen ei som til vanlig har gode tenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Tilsetningstoffer i tannpasta kan være udmerket, men ofte har de mere effekt form reklame og salg enn for tennenes helse.

Tannleger liker dem fordi de får folk til å pusse. Om Aloe Vera ekstrakt skulla ha noen særs god effekt vet jeg ikke og jeg har heller ikke sett det dokumentert.

Dersom du trives med den og synes den har en god effekt for deg synes jeg du skal fortsette å bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...