Gå til innhold

Må bytte ut forlovelsesringene våre.

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Etter å ha lest tråder om forlovelsesringer og gifteringer,kom jeg på det at vi må snart kjøpe oss nye forlovelsesringer.

Mannen sin ring er tynnslitt etter 13 år,den har helt mistet mønsteret sitt og vi rekner med at den kan "ryke" når som helst.

Synes det er urettferdig at vi må bytte ut ringene våre og at det liksom ikke blir det samme å kjøpe nye.

Flere som har måttet kjøpe nye?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

3

• pip

2

• Gemini

2

• citoyen

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest i rettferdighetens navn
Skrevet

Urettferdig?

Gjest midia
Skrevet

Urettferdig?

Hehe det er jo bittelitt urettferdig når andre her sier at de bruker forlovelsesringene sine til gifteringer.:)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Urettferdig?

hei "i rettferdighetens navn" .... tør du ikke skrive under eget nick? Selv er jeg så heldig å ha med meg litt eddik, så enten jeg er litt sur en dag, eller noen fortjener litt gufs, kan jeg med æren i behold komme med kommentarer med eget nick. Dessverre er ikke kaken /vinene blitt like populær som jeg trodde, den store etterspørselen er uteblitt.

Skrevet

Hehe det er jo bittelitt urettferdig når andre her sier at de bruker forlovelsesringene sine til gifteringer.:)

Hadde dere kjøpt bredere og/eller tykkere ringer (og gjerne uten mønster), så hadde de vært mer "evigvarende"... Men det er jo et valg man tar, og må ta konsekvensen av.

PS: Har smale ringer selv, så det vi vil sikkert få samme problemet før eller siden, men uten å sutre om urettferdighet ;-)

Gjest i rettferdighetens navn
Skrevet

hei "i rettferdighetens navn" .... tør du ikke skrive under eget nick? Selv er jeg så heldig å ha med meg litt eddik, så enten jeg er litt sur en dag, eller noen fortjener litt gufs, kan jeg med æren i behold komme med kommentarer med eget nick. Dessverre er ikke kaken /vinene blitt like populær som jeg trodde, den store etterspørselen er uteblitt.

Hvilket nick?

Det andre du sier er muligens en melding for spesielt innvidde?

Gjest midia
Skrevet

Hadde dere kjøpt bredere og/eller tykkere ringer (og gjerne uten mønster), så hadde de vært mer "evigvarende"... Men det er jo et valg man tar, og må ta konsekvensen av.

PS: Har smale ringer selv, så det vi vil sikkert få samme problemet før eller siden, men uten å sutre om urettferdighet ;-)

Ung og lite framtidstenkte var vi da vi kjøpte dem.

Skrevet

Selv om ringen "ryker", behøver ikke det bety at ekteskapet gjør det... Ta det rolig, se på det som en fornyet bekreftelse når dere anskaffer nye ringer. À la "Jeg vil ha deg/ du vil ha meg".

Gjest Sinai
Skrevet

Kjøp ringer som er runde inni, de er best å ha på!

Skrevet

Skal man ha ringer som skal vare livet ut, så må man kjøpe tykke ringer.

Gjest midia
Skrevet

Selv om ringen "ryker", behøver ikke det bety at ekteskapet gjør det... Ta det rolig, se på det som en fornyet bekreftelse når dere anskaffer nye ringer. À la "Jeg vil ha deg/ du vil ha meg".

Vi er ikke gift og kanskje det at vi må kjøpe nye ringer gjør at vi får det lille/store sparket bak sånn at vi gifter oss!?

Gjest Sier ikke hvem jeg er
Skrevet

Det er ikke bare et chatforum for damer som deg. Vi som ikke ønsker å være noen spesielle her kan bruke 20 forskjellige nick om vi vil. Plager det deg så må du finne et forum der et fast nick er påtvunget.

Gjest midia
Skrevet

Skal man ha ringer som skal vare livet ut, så må man kjøpe tykke ringer.

Ja skal huske det når vi nå må kjøpe nye ringer.

Skrevet

Hvis dere har vært forlovet i 13 år, så er det kanskje på tide å gifte seg, og da har dere jo et godt påskudd til å skifte ringer uten at det føles "feil". Ny epoke, nye ringer - og de gamle tar dere selvsagt vare på som et minne.

Gjest Sinai
Skrevet

Vi er ikke gift og kanskje det at vi må kjøpe nye ringer gjør at vi får det lille/store sparket bak sånn at vi gifter oss!?

Trenger dere nye forlovelsesringer da? Gå for en skikkelig fin tykk ring som er rund inni da vel

Gjest midia
Skrevet

Det skal jeg se på når vi skal på ring handel.

Gjest midia
Skrevet

Hvis dere har vært forlovet i 13 år, så er det kanskje på tide å gifte seg, og da har dere jo et godt påskudd til å skifte ringer uten at det føles "feil". Ny epoke, nye ringer - og de gamle tar dere selvsagt vare på som et minne.

Ja det er kanskje en mening i at vi må kjøpe nye!?

Skrevet

Det er ikke bare et chatforum for damer som deg. Vi som ikke ønsker å være noen spesielle her kan bruke 20 forskjellige nick om vi vil. Plager det deg så må du finne et forum der et fast nick er påtvunget.

du verden - fortjente jeg surt oppstøt, jeg som bare var litt vennlig og pratsom (trodde jeg..)

Skrevet

Har det, det er ikke SÅ tynne, men smale. Men de har altså avrundede former, ikke skarp på siden.

Gjest har ikke byttet enda
Skrevet

Besteforeldrene mine måtte kjøpe nye; de ble slitt av arbeidet på gården.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...