Gjest midia Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Etter å ha lest tråder om forlovelsesringer og gifteringer,kom jeg på det at vi må snart kjøpe oss nye forlovelsesringer. Mannen sin ring er tynnslitt etter 13 år,den har helt mistet mønsteret sitt og vi rekner med at den kan "ryke" når som helst. Synes det er urettferdig at vi må bytte ut ringene våre og at det liksom ikke blir det samme å kjøpe nye. Flere som har måttet kjøpe nye? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Urettferdig? Hehe det er jo bittelitt urettferdig når andre her sier at de bruker forlovelsesringene sine til gifteringer. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Urettferdig? hei "i rettferdighetens navn" .... tør du ikke skrive under eget nick? Selv er jeg så heldig å ha med meg litt eddik, så enten jeg er litt sur en dag, eller noen fortjener litt gufs, kan jeg med æren i behold komme med kommentarer med eget nick. Dessverre er ikke kaken /vinene blitt like populær som jeg trodde, den store etterspørselen er uteblitt. 0 Siter
Gemini Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hehe det er jo bittelitt urettferdig når andre her sier at de bruker forlovelsesringene sine til gifteringer. Hadde dere kjøpt bredere og/eller tykkere ringer (og gjerne uten mønster), så hadde de vært mer "evigvarende"... Men det er jo et valg man tar, og må ta konsekvensen av. PS: Har smale ringer selv, så det vi vil sikkert få samme problemet før eller siden, men uten å sutre om urettferdighet ;-) 0 Siter
Gjest i rettferdighetens navn Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 hei "i rettferdighetens navn" .... tør du ikke skrive under eget nick? Selv er jeg så heldig å ha med meg litt eddik, så enten jeg er litt sur en dag, eller noen fortjener litt gufs, kan jeg med æren i behold komme med kommentarer med eget nick. Dessverre er ikke kaken /vinene blitt like populær som jeg trodde, den store etterspørselen er uteblitt. Hvilket nick? Det andre du sier er muligens en melding for spesielt innvidde? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hadde dere kjøpt bredere og/eller tykkere ringer (og gjerne uten mønster), så hadde de vært mer "evigvarende"... Men det er jo et valg man tar, og må ta konsekvensen av. PS: Har smale ringer selv, så det vi vil sikkert få samme problemet før eller siden, men uten å sutre om urettferdighet ;-) Ung og lite framtidstenkte var vi da vi kjøpte dem. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Selv om ringen "ryker", behøver ikke det bety at ekteskapet gjør det... Ta det rolig, se på det som en fornyet bekreftelse når dere anskaffer nye ringer. À la "Jeg vil ha deg/ du vil ha meg". 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hadde dere kjøpt bredere og/eller tykkere ringer (og gjerne uten mønster), så hadde de vært mer "evigvarende"... Men det er jo et valg man tar, og må ta konsekvensen av. PS: Har smale ringer selv, så det vi vil sikkert få samme problemet før eller siden, men uten å sutre om urettferdighet ;-) Kjøp ringer som er runde inni, de er best å ha på! 0 Siter
pip Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Skal man ha ringer som skal vare livet ut, så må man kjøpe tykke ringer. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Selv om ringen "ryker", behøver ikke det bety at ekteskapet gjør det... Ta det rolig, se på det som en fornyet bekreftelse når dere anskaffer nye ringer. À la "Jeg vil ha deg/ du vil ha meg". Vi er ikke gift og kanskje det at vi må kjøpe nye ringer gjør at vi får det lille/store sparket bak sånn at vi gifter oss!? 0 Siter
Gjest Sier ikke hvem jeg er Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 hei "i rettferdighetens navn" .... tør du ikke skrive under eget nick? Selv er jeg så heldig å ha med meg litt eddik, så enten jeg er litt sur en dag, eller noen fortjener litt gufs, kan jeg med æren i behold komme med kommentarer med eget nick. Dessverre er ikke kaken /vinene blitt like populær som jeg trodde, den store etterspørselen er uteblitt. Det er ikke bare et chatforum for damer som deg. Vi som ikke ønsker å være noen spesielle her kan bruke 20 forskjellige nick om vi vil. Plager det deg så må du finne et forum der et fast nick er påtvunget. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Skal man ha ringer som skal vare livet ut, så må man kjøpe tykke ringer. Ja skal huske det når vi nå må kjøpe nye ringer. 0 Siter
citoyen Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hvis dere har vært forlovet i 13 år, så er det kanskje på tide å gifte seg, og da har dere jo et godt påskudd til å skifte ringer uten at det føles "feil". Ny epoke, nye ringer - og de gamle tar dere selvsagt vare på som et minne. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Vi er ikke gift og kanskje det at vi må kjøpe nye ringer gjør at vi får det lille/store sparket bak sånn at vi gifter oss!? Trenger dere nye forlovelsesringer da? Gå for en skikkelig fin tykk ring som er rund inni da vel 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Kjøp ringer som er runde inni, de er best å ha på! Det skal jeg se på når vi skal på ring handel. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hvis dere har vært forlovet i 13 år, så er det kanskje på tide å gifte seg, og da har dere jo et godt påskudd til å skifte ringer uten at det føles "feil". Ny epoke, nye ringer - og de gamle tar dere selvsagt vare på som et minne. Ja det er kanskje en mening i at vi må kjøpe nye!? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Det er ikke bare et chatforum for damer som deg. Vi som ikke ønsker å være noen spesielle her kan bruke 20 forskjellige nick om vi vil. Plager det deg så må du finne et forum der et fast nick er påtvunget. du verden - fortjente jeg surt oppstøt, jeg som bare var litt vennlig og pratsom (trodde jeg..) 0 Siter
Gemini Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Kjøp ringer som er runde inni, de er best å ha på! Har det, det er ikke SÅ tynne, men smale. Men de har altså avrundede former, ikke skarp på siden. 0 Siter
Gjest har ikke byttet enda Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Besteforeldrene mine måtte kjøpe nye; de ble slitt av arbeidet på gården. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.