Gå til innhold

Må bytte ut forlovelsesringene våre.

Anbefalte innlegg

Gjest har ikke byttet
Skrevet

Ja det er kanskje en mening i at vi må kjøpe nye!?

Ja, det tror jeg...)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

3

• pip

2

• Gemini

2

• citoyen

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

De blir slitt de som allting annet desverre.

Mønsteret er jo ikke lett å beholde for noen som jobber med litt hardt arbeid hver dag.

Dette er litt av grunnen til at vi brukte tid på våre ringer. Tykkelse, mønster osv. etter hva min halvdel driver med.

(Et HAHH til de som hadde så mye negativt å si *ler*)

Prøv å ta det med et smil og gjør noe positivt ut av det.

Kan ringene repareres? (legge på mer gull, gravere inn nytt mønster ol.)

Om dere må ha nye så kan det jo være en ide og smelte de dere har så blir de med i de nye, kanskje...

Om ikke det så lag dagen til en ny forlovelse på en måte...eller rettere sakt, se på det som en mulighet til å fornye løftet..."vi setter på nye ringer i dag forde kjærligheten er så sterk at den holdt lenger enn ringene".

Spander på dere en feiringsmiddag ute eller noe i anledningen.

Lykke til.

Skrevet

Ja, mannen min sin røk etter - skal vi se... 12 år. Egentlig merkelig, han slet den i fire biter under dykking. Tiltross for at han hadde hansker på. Han kjente det ikke heller. Litt merkelig, dette.

Men skal ikke ringer holde utrolig lenge, egentlig? Svigerforeldrene mine sine ringer er ikke slitt engang. De har holdt i snart 35 år.

Skrevet

Ja, mannen min sin røk etter - skal vi se... 12 år. Egentlig merkelig, han slet den i fire biter under dykking. Tiltross for at han hadde hansker på. Han kjente det ikke heller. Litt merkelig, dette.

Men skal ikke ringer holde utrolig lenge, egentlig? Svigerforeldrene mine sine ringer er ikke slitt engang. De har holdt i snart 35 år.

Noen i slekta har slike som har blitt ødelagt, da er komentaren "vi gifta oss under krigen, skjønner du, hadde ikke råd til skikkelige ringer". For det er stor forskjell på tykkelsen, de tynne varer ikke lenge.

Skrevet

Urettferdig at dere valgte ringer av dårligere kvalitet?

Jeg skal ha det i bakhodet dersom jeg får et frieri en gang. Tykke ringer. Jepp.

Gjest fra sine
Skrevet

Mannen min sin ble ødelagt på jobben, etter 12 år. Jeg mistet min i fjor, etter 15 år.

Gidder ikke å kjøpe nye, vi vet at vi er gift, og det holder for oss.

Gjest malun
Skrevet

hei "i rettferdighetens navn" .... tør du ikke skrive under eget nick? Selv er jeg så heldig å ha med meg litt eddik, så enten jeg er litt sur en dag, eller noen fortjener litt gufs, kan jeg med æren i behold komme med kommentarer med eget nick. Dessverre er ikke kaken /vinene blitt like populær som jeg trodde, den store etterspørselen er uteblitt.

Jeg tar gjerne litt vin, men det er for tidlig på dagen foreløpig.

;o)

Gjest malun
Skrevet

Er det ikke fint å tenke på da, at dere har holdt sammen så lenge at dere har slitt ut ringene? ;o)

Tvillingmamma
Skrevet

Vi synes det er så mange fine ringer på markedet og kommer sikkert til å kjøpe nye uansett når det har gått noen år, 25 kanskje... Vi har tykke ringer nå, men skulle de ryke er det bare ut å titte.

Ellers er det kanskje et hint om at dere bør gifte dere, eller ta en ny-forlovelsesmiddag :)

Skrevet

Hva med å smelte de gamle ringene til nye?

+ litt ekstra da så du får de tykkere.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg tar gjerne litt vin, men det er for tidlig på dagen foreløpig.

;o)

jammen du fortjener da litt vin, jeg sender over en kosevin som du kan nyte i kveld. Lett eikepreget med god sødme, håper det passer.. :)

Gjest malun
Skrevet

jammen du fortjener da litt vin, jeg sender over en kosevin som du kan nyte i kveld. Lett eikepreget med god sødme, håper det passer.. :)

Mmm, høres deilig ut. Tusen takk!

;o)

Gjest midia
Skrevet

De blir slitt de som allting annet desverre.

Mønsteret er jo ikke lett å beholde for noen som jobber med litt hardt arbeid hver dag.

Dette er litt av grunnen til at vi brukte tid på våre ringer. Tykkelse, mønster osv. etter hva min halvdel driver med.

(Et HAHH til de som hadde så mye negativt å si *ler*)

Prøv å ta det med et smil og gjør noe positivt ut av det.

Kan ringene repareres? (legge på mer gull, gravere inn nytt mønster ol.)

Om dere må ha nye så kan det jo være en ide og smelte de dere har så blir de med i de nye, kanskje...

Om ikke det så lag dagen til en ny forlovelse på en måte...eller rettere sakt, se på det som en mulighet til å fornye løftet..."vi setter på nye ringer i dag forde kjærligheten er så sterk at den holdt lenger enn ringene".

Spander på dere en feiringsmiddag ute eller noe i anledningen.

Lykke til.

Vi kan sikkert smelte de om og bruke gullet i nye ringer.

Middag hadde vært koselig så vi får tenke på saken.

Gjest midia
Skrevet

Dere har sikkert sånne som oss dere :)

Gjest midia
Skrevet

Urettferdig at dere valgte ringer av dårligere kvalitet?

Jeg skal ha det i bakhodet dersom jeg får et frieri en gang. Tykke ringer. Jepp.

Neimen jeg som trodde du hadde fått veer i natt.

pga at du ikke var her i mårrest!

Gjest midia
Skrevet

Ja dette var urettferdig.

Takk for at du forstår;)

Gjest midia
Skrevet

Vi synes det er så mange fine ringer på markedet og kommer sikkert til å kjøpe nye uansett når det har gått noen år, 25 kanskje... Vi har tykke ringer nå, men skulle de ryke er det bare ut å titte.

Ellers er det kanskje et hint om at dere bør gifte dere, eller ta en ny-forlovelsesmiddag :)

Jepp det er nok derfor.

Gjest midia
Skrevet

Hva med å smelte de gamle ringene til nye?

+ litt ekstra da så du får de tykkere.

Skal ut å høre om det lar seg gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...