Gjest midia Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Noen i slekta har slike som har blitt ødelagt, da er komentaren "vi gifta oss under krigen, skjønner du, hadde ikke råd til skikkelige ringer". For det er stor forskjell på tykkelsen, de tynne varer ikke lenge. Hm det var nok ikke krig i den tiden vi forlovet oss,men vi var veldig unge og hadde dårlig med penger. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 hei "i rettferdighetens navn" .... tør du ikke skrive under eget nick? Selv er jeg så heldig å ha med meg litt eddik, så enten jeg er litt sur en dag, eller noen fortjener litt gufs, kan jeg med æren i behold komme med kommentarer med eget nick. Dessverre er ikke kaken /vinene blitt like populær som jeg trodde, den store etterspørselen er uteblitt. Kan jo ta litt kake og vin vi når vi har skaffet nye ringer:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Er det ikke fint å tenke på da, at dere har holdt sammen så lenge at dere har slitt ut ringene? ;o) Jo det er kjempegøy at det har gått så bra. Var jo bare 14 da vi ble sammen! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Kan jo ta litt kake og vin vi når vi har skaffet nye ringer:) hehe.... ja husk å si fra, da :) Og lykke til. Selv er jeg ("lykkelig") skilt, og har en herlig kjæreste, dere skulle bare møtt'n, så skulle dere vært enig med meg, såhh.. ehhh... var jeg fjortis nå, kanskej? Er gml nok til å ha lov, da!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Neimen jeg som trodde du hadde fått veer i natt. pga at du ikke var her i mårrest! Deilig å sove lenge og. 0 Siter
cecily Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 hei "i rettferdighetens navn" .... tør du ikke skrive under eget nick? Selv er jeg så heldig å ha med meg litt eddik, så enten jeg er litt sur en dag, eller noen fortjener litt gufs, kan jeg med æren i behold komme med kommentarer med eget nick. Dessverre er ikke kaken /vinene blitt like populær som jeg trodde, den store etterspørselen er uteblitt. Jeg tar gjerne litt brownies, takk. c",) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Skal prøve å skjerpe meg Du blir vel nødt nå når den lille kommer så bare sov lenge du med god samvittighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.