Gå til innhold

Må bytte ut forlovelsesringene våre.

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Noen i slekta har slike som har blitt ødelagt, da er komentaren "vi gifta oss under krigen, skjønner du, hadde ikke råd til skikkelige ringer". For det er stor forskjell på tykkelsen, de tynne varer ikke lenge.

Hm det var nok ikke krig i den tiden vi forlovet oss,men vi var veldig unge og hadde dårlig med penger.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

3

• pip

2

• Gemini

2

• citoyen

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest midia
Skrevet

hei "i rettferdighetens navn" .... tør du ikke skrive under eget nick? Selv er jeg så heldig å ha med meg litt eddik, så enten jeg er litt sur en dag, eller noen fortjener litt gufs, kan jeg med æren i behold komme med kommentarer med eget nick. Dessverre er ikke kaken /vinene blitt like populær som jeg trodde, den store etterspørselen er uteblitt.

Kan jo ta litt kake og vin vi når vi har skaffet nye ringer:)

Gjest midia
Skrevet

Er det ikke fint å tenke på da, at dere har holdt sammen så lenge at dere har slitt ut ringene? ;o)

Jo det er kjempegøy at det har gått så bra.

Var jo bare 14 da vi ble sammen!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Kan jo ta litt kake og vin vi når vi har skaffet nye ringer:)

hehe.... ja husk å si fra, da :):)

Og lykke til. Selv er jeg ("lykkelig") skilt, og har en herlig kjæreste, dere skulle bare møtt'n, så skulle dere vært enig med meg, såhh..

ehhh... var jeg fjortis nå, kanskej? Er gml nok til å ha lov, da!! :P

Skrevet

Neimen jeg som trodde du hadde fått veer i natt.

pga at du ikke var her i mårrest!

Deilig å sove lenge og.

Skrevet

hei "i rettferdighetens navn" .... tør du ikke skrive under eget nick? Selv er jeg så heldig å ha med meg litt eddik, så enten jeg er litt sur en dag, eller noen fortjener litt gufs, kan jeg med æren i behold komme med kommentarer med eget nick. Dessverre er ikke kaken /vinene blitt like populær som jeg trodde, den store etterspørselen er uteblitt.

Jeg tar gjerne litt brownies, takk.

c",)

Gjest midia
Skrevet

Skal prøve å skjerpe meg ;)

Du blir vel nødt nå når den lille kommer så bare sov lenge du med god samvittighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...