Gå til innhold

4000 for båt til DK

Anbefalte innlegg

Gjest usikker på priser
Skrevet

Fra Stavanger med enkel lugar (natt), hjemreise dag (ikke lugar). 2 barn og 2 voksne+bil. Hvordan høres prisen ut? Jeg synes det virker litt dyrt... Kan vi ta fly for omtrent det samme? Takk for erfaringer.

Gjest usikker på priser
Skrevet

Med fly ble det jo nesten 8000... Men det kommer kanskje billigere priser?

Skrevet

Hvis det er Fjordline du skal reise med, kan du spare endel på å ta båten fra Egersund istedetfor Stavanger.

Gjest takk for tips u/t
Skrevet

Hvis det er Fjordline du skal reise med, kan du spare endel på å ta båten fra Egersund istedetfor Stavanger.

.

Skrevet

Det hørtes dyrt ut.

Vi skal reise natt til Danmark, m.lugar, to voksne og ett barn + bil, og tilbake dag, og betaler ca 1400kr. Det var spesielt tilbud siden Color Line skal begynne å gå fra Stavanger.

Gjest og takk for svar
Skrevet

Det hørtes dyrt ut.

Vi skal reise natt til Danmark, m.lugar, to voksne og ett barn + bil, og tilbake dag, og betaler ca 1400kr. Det var spesielt tilbud siden Color Line skal begynne å gå fra Stavanger.

Hvor fant du det tilbudet? Er det der enda?

Skrevet

Nå vil ikke mannen min reise med båt/bil...

Greit det. :)

Men var det ikke båt og bil du spurte om da? Eller misforsto jeg... hm

Nåja, spiller ikke så stor rolle egentlig. :)

Gjest takk for link, men..
Skrevet

Greit det. :)

Men var det ikke båt og bil du spurte om da? Eller misforsto jeg... hm

Nåja, spiller ikke så stor rolle egentlig. :)

Jo, det var det jeg spurte om. Men så vil ikke mannen min reise på den måten, så da blir det ikke noe av..:( Jeg hadde lyst til å ta en Danmarks-tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...