Gå til innhold

Da vinci koden-skjønner ikke slutten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ferdig, satt oppe og leste hele natten. Ikke les hvis du ikke vil vite slutten.

**

**

Det kan da ikke være han rike, søte engelskmannen med krykker som var mesteren og morderen?

Da Remy (butleren) ble drept, var det fordi han da hadde fått sett ansiktet til mesteren. Men kjære vene, de har da sett hverandre ofte, de bodde jo i samme hus!

Skjønner ikkeno, og er så dum! En forklaring hadde gjort seg..

Skrevet

Selvfølgelig hadde han sett ham ofte, men ikke i rollen som mesteren.

Skrevet

Kanduholdefredogikkerøpesluttendinklædd!!! Jeg ska' lissom lesa denna hersens boka.

*brøøøl*

Skrevet

Kanduholdefredogikkerøpesluttendinklædd!!! Jeg ska' lissom lesa denna hersens boka.

*brøøøl*

Du fikk ikke med deg overskrifta? Eller advarselen?

Gjest Calóni
Skrevet

*brøøøl*

"Ikke les hvis du ikke vil vite slutten.",

sto det. Er du en av dem som er nødt til å kjenne etter om "Nymalt"-skiltet forteller sannheten? ;)

Skrevet

Du fikk ikke med deg overskrifta? Eller advarselen?

Du veit ikke hvor nysgjerrig jeg er, du.

Skrevet

"Ikke les hvis du ikke vil vite slutten.",

sto det. Er du en av dem som er nødt til å kjenne etter om "Nymalt"-skiltet forteller sannheten? ;)

Fan, var'e nymalt au...hælsikke.

*ser etter malingflekker*

Skrevet

Du veit ikke hvor nysgjerrig jeg er, du.

Jeg begynner å få et inntrykk... Men synes ikke nevneverdig synd på deg. Jeg har heller ikke lest boka ennå, men klarte fint å unngå å lese hovedinnlegget og svaret under her :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Du finner white spirit nedi den skuffen hvor det står 'ikke åpne' *peke*

Skrevet

Du finner white spirit nedi den skuffen hvor det står 'ikke åpne' *peke*

Åhneidu, jeg gåkke på den to ganger!

Skrevet

En god stund siden jeg leste boken nå men var det ikke mer fordi han ikke var til å stole på (han viste seg for tredjemann, albinoen...eller var det fordi han viste seg for de to hovedpersonene..?) og rota det til (hadde fått streng beskjed om å ikke vise hvem han egentlig var..men gjorde altså det motsatte og derfor bestemte han mesteren seg for å kvitte seg med ham....?

Skrevet

*brøøøl*

Jammen, da slipper du jo det..

*hjelpsom*

Skrevet

Selvfølgelig hadde han sett ham ofte, men ikke i rollen som mesteren.

Vil det si at de ikke ante noe om at de begge var medlemmer i samme organisasjon?

Butleren og han krykke-duden altså..?

Liker ikke sånne slutter! Ville at det skulle være han politigreia, collette eller hva han nå heter!

*sint og blond*

Skrevet

Vil det si at de ikke ante noe om at de begge var medlemmer i samme organisasjon?

Liker ikke sånne slutter! Ville at det skulle være han politigreia, collette eller hva han nå heter!

*sint og blond*

Butleren visste ikke at han andre var mesteren men mesteren visste om butleren.

Skrevet

*sint og blond*

"Vil det si at de ikke ante noe om at de begge var medlemmer i samme organisasjon?

Butleren og han krykke-duden altså..?"

Organisasjon og organisasjon, fru blom. Kan vel ikke akkurat kalle det det.

"Liker ikke sånne slutter! Ville at det skulle være han politigreia, collette eller hva han nå heter!"

Det hadde vært altfor opplagt.

Butleren ble drept fordi han hadde vist seg i den første kirken hvor Langdon trodde "gralen" befant seg.

"..........................."

Skrevet

Butleren visste ikke at han andre var mesteren men mesteren visste om butleren.

Aha!

Så da Langdon og Sophie kom til han rikingen for å få hjelp, visste ikke butleren at hans herre og mester var akkurat det!?

Også en tilståelse:

Lydbøker er fine greier :) 13 cd`er i bilen og hjemme. Nå skal jeg begynne på Rødhette av Unni Lindell.

Skrevet

Aha!

Så da Langdon og Sophie kom til han rikingen for å få hjelp, visste ikke butleren at hans herre og mester var akkurat det!?

Også en tilståelse:

Lydbøker er fine greier :) 13 cd`er i bilen og hjemme. Nå skal jeg begynne på Rødhette av Unni Lindell.

Akkurat

Og så får du fortelle meg om Rødhette er bra for den har jeg på lydbok og flere andre men jeg sovner hver gang jeg skal høre.

Akkurat som jeg bråvåknet nå etter 2 timer, jaja, det var en deilig lur :o)

Skrevet

*LOL*

:oD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...