Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men uansett, for en som ikke er kjent i Larvik er det ikke så lett å finne fram selv med kart, når ALLE gatene i sentrum er enveiskjørte eller innkjøring forbudt eller stengt av f.eks et torv.

Så jeg blir fortsatt glad for forklaring på hvordan man må kjøre, selv om jeg nå skjønner ca hvor det ligger.

Skrevet

Ja, det er det jeg sier, hjernen min har slutta å virke.

Helt klart pre-ammetåka som har satt inn! ;-)

Skrevet

Men uansett, for en som ikke er kjent i Larvik er det ikke så lett å finne fram selv med kart, når ALLE gatene i sentrum er enveiskjørte eller innkjøring forbudt eller stengt av f.eks et torv.

Så jeg blir fortsatt glad for forklaring på hvordan man må kjøre, selv om jeg nå skjønner ca hvor det ligger.

Men gulesider har jo kjørerute!

Finner nok fram allikevel jeg. ;)

Gjest Lykke til!
Skrevet

Det ligger utenfor sentrum, omtrent midt mellom Nordbyen kjøpesenter og sentrum.

Følg veien fra Nordbyen og nedover. I rundkjøringa etter Nordbyen tar du ikke skrått til høyre men rett nedover. Så kommer du til en skole på høyre dise. Rett etter denne ligger Strandberg på høyre side, med parkering helt ut mot veien.

Hva for noe fint skal du kjøpe deg nå da?

Gjest Lykke til
Skrevet

Det ligger utenfor sentrum, omtrent midt mellom Nordbyen kjøpesenter og sentrum.

Følg veien fra Nordbyen og nedover. I rundkjøringa etter Nordbyen tar du ikke skrått til høyre men rett nedover. Så kommer du til en skole på høyre dise. Rett etter denne ligger Strandberg på høyre side, med parkering helt ut mot veien.

Hva for noe fint skal du kjøpe deg nå da?

Kommer du FRA sentrum, kjører du oppover til du ser Bertel O. Steen (Mercedes/Peugeot) på venstre side. Fortsett litt til og følg med på venstre side av veien. Du kommer snart til Strandberg.

Skrevet

Kommer du FRA sentrum, kjører du oppover til du ser Bertel O. Steen (Mercedes/Peugeot) på venstre side. Fortsett litt til og følg med på venstre side av veien. Du kommer snart til Strandberg.

Blei ikkeno Strandberg-tur allikevel gitt, men takk for forklaringen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...