Gå til innhold

For å tilfredsstille alles nysgjerrighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ang. mitt rekommanderte brev. ;)

Det var et brev fra kredittkortselskapet, de sier at i følge Hvitvaskingsloven av 2004 så er de pålagt å ha kopi av legitimasjon av alle sine kunder. Ved å skrive under når jeg hentet brevet, har jeg altså legitimert meg overfor kredittkortselskapet.

Så det var ikke verre enn det...

Verken good news eller bad news altså. :)

Skrevet

Hehe...

Takk for oppdatering!

Det var jo Calóni som insisterte på at jeg måtte si hva det var... :)

Skrevet

Ja, og jeg har tenkt på deg flere ganger i helga jeg, og gledet meg til å få beskjed. :D

Var ikke meninga å være ironisk hvis det var det du trodde altså.

Gjest malun
Skrevet

Hehe, godt det ikke var oppsigelse, synd det ikke var arv fra en ukjent onkel i Amerika. ;o)

Skrevet

Hehe, godt det ikke var oppsigelse, synd det ikke var arv fra en ukjent onkel i Amerika. ;o)

Ja, jeg drev liksom og krysset fingrene for at det skulle drysse noen kroner da...

Men jeg er like glad for at det ikke var noe ille. :)

Skrevet

Ja, og jeg har tenkt på deg flere ganger i helga jeg, og gledet meg til å få beskjed. :D

Var ikke meninga å være ironisk hvis det var det du trodde altså.

Hihi...

Har virkelig satt hjernene i gang her på dol altså. Bra jeg ikke var slem og nektet å si hva det var nå da... ;)

Gjest malun
Skrevet

Ja, jeg drev liksom og krysset fingrene for at det skulle drysse noen kroner da...

Men jeg er like glad for at det ikke var noe ille. :)

Lettelse kan være en av de aller beste følelsene! ;o)

Skrevet

Lettelse kan være en av de aller beste følelsene! ;o)

Jepp, har blitt lettet to ganger i løpet av den siste uka. Først da vi fant igjen katta, og nå med dette brevet. Krysser bare fingrene for at det går bra på onsdag også, skal på sykehuset og ta ultralyd av en kul bak øret. *grøss*

Gjest malun
Skrevet

Jepp, har blitt lettet to ganger i løpet av den siste uka. Først da vi fant igjen katta, og nå med dette brevet. Krysser bare fingrene for at det går bra på onsdag også, skal på sykehuset og ta ultralyd av en kul bak øret. *grøss*

*krysser fingrene på dine vegne for at alle gode ting er tre*

Skrevet

*krysser fingrene på dine vegne for at alle gode ting er tre*

Takk! :)

Skrevet

Aaaaah, endelig!...det skal bli deilig å få sove igjen, etter å ha lurt på dette i evigheter!

Takkskarrufanmæha!

Skrevet

Aaaaah, endelig!...det skal bli deilig å få sove igjen, etter å ha lurt på dette i evigheter!

Takkskarrufanmæha!

Bare hyggelig... :)

Skrevet

Takkskarrufanmæha!

Å fruen, ja hvor er fruen?

Din rakkerfant :-)

Skrevet

Å fruen, ja hvor er fruen?

Din rakkerfant :-)

Du veit, når katten er borte...

;^)

Gjest Calóni
Skrevet

Ja, selvsagt må vi jo være oppdatert! Tror du vi andre har noe liv utenfor DOL, eller? :o

Nå har vi gått hele helgen og bitt negler og ventet på at brevet ditt skal komme, så det var jammen bra vi slapp å sitte på pinebenken lenge! :P

Skrevet

Du veit, når katten er borte...

;^)

Ja, jaggu ser det ut til det ja :-)

Men hils når du ser a, eller hører fra fruen. Du skjønner hva jeg mener :-)

Skrevet

Ja, jaggu ser det ut til det ja :-)

Men hils når du ser a, eller hører fra fruen. Du skjønner hva jeg mener :-)

Jada.

Skrevet

Ja, selvsagt må vi jo være oppdatert! Tror du vi andre har noe liv utenfor DOL, eller? :o

Nå har vi gått hele helgen og bitt negler og ventet på at brevet ditt skal komme, så det var jammen bra vi slapp å sitte på pinebenken lenge! :P

Heheh enn jeg da!

Var så nysgjerrig at det første jeg gjorde da jeg våknet i dag var å dra på posten! Ok, jeg kledde på meg og pusset tennene først da. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...