Gjest sofagrisen Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Nå er jeg kjempesliten og har mest lyst å sløve på sofaen i hele dag.. Men så vil jeg trene , bør trene og har planlagt og trene..vet også at jeg vil være stolt etter å ha trent både kortsiktig og langsiktig. Men å få belønning i form av bedre kropp og helse om et år , hvorfor skal jeg bry meg om det når jeg kan slappe av og kose meg på sofaen nå. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 tren i morgen davel! Og effekten kommer veldig fort, det føles bedre etter 1. gang, eller iallfall 3. gang. Lykke til.. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Kan du ikke trene først og kose deg på sofa'n etterpå da? Du vet du vil føle deg rævva hvis du skulker! Gå en tur i det fine været om ikke annet! HER er det topp vårvær i dag iallefall. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Ta en liten treningsøkt. Da får du både i pose og sekk 0 Siter
Gjest sofagrisen Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 kom hjem fra trening nå.. dritglad at jeg dro..føler meg sliten og tilfreds. er litt stolt over meg selv. det med sunn livstil og sånt er jammen ikke noen dans på roser enda , phew 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.