Gå til innhold

gratisk ting?

Anbefalte innlegg

Gjest Gratis
Skrevet

Men gratis er enda bedre enn gratisk ;-)

Skrevet

Æsj, er det så mange som vil ha det andre bare vil bli kvitt egentlig. Gi bort eller søppeldynga.

Hvem vil vel forresten ha en brukt madrass - YÆK.

Gjest malun
Skrevet

Æsj, er det så mange som vil ha det andre bare vil bli kvitt egentlig. Gi bort eller søppeldynga.

Brukt madrass kan selvsagt være ganske tacky, men når det gjelder feks skap eller lignende møbler, kan det jo bare være et spørsmål om smak - og da er det jo supert å få noe gratis man selv liker, som andre ikke har sansen for.

Eller hvis man er fattig student på hybel, da er det fint å kunne supplere møblementet uten å bruke studielånet.

Gjest selvfølgelig vil vi det!
Skrevet

Mange gir bort ting som bare er noen mnd gamle. Og ja, jeg har faktisk mange senger jeg har fått. De ser helt ubrukt ut, og jeg bare renset de, så er de supre.

Bruk og kast mentaliteten har gått helt av hengslene!

Gjest midia
Skrevet

du skulle sett dem som var i container'n her du da vi flytta inn.

den eldre damen som bodde her før,kvittet seg med mange madrasser og annet utgåtte møbler før hun flytta til en liten leilighet.

Når hun var borte en dag å vi var her å malte,så kom det et par og spurte om å få ta av det som lå oppi container'n!

Æsj å fy.

Skrevet

du skulle sett dem som var i container'n her du da vi flytta inn.

den eldre damen som bodde her før,kvittet seg med mange madrasser og annet utgåtte møbler før hun flytta til en liten leilighet.

Når hun var borte en dag å vi var her å malte,så kom det et par og spurte om å få ta av det som lå oppi container'n!

Æsj å fy.

Nei takk, det skulle jeg ikke ha sett. Brukte madrasser kunne jeg aldri ha tenkt meg.

Blir kvalm bare av å ligge i ei hotellseng.

Skrevet

Mange gir bort ting som bare er noen mnd gamle. Og ja, jeg har faktisk mange senger jeg har fått. De ser helt ubrukt ut, og jeg bare renset de, så er de supre.

Bruk og kast mentaliteten har gått helt av hengslene!

Seng går an, for den kan du rense og skrubbe, men ikke en madrass.

Men nei takk allikevel.

Skrevet

Brukt madrass kan selvsagt være ganske tacky, men når det gjelder feks skap eller lignende møbler, kan det jo bare være et spørsmål om smak - og da er det jo supert å få noe gratis man selv liker, som andre ikke har sansen for.

Eller hvis man er fattig student på hybel, da er det fint å kunne supplere møblementet uten å bruke studielånet.

Brukte møbler er noe annet, så det kan vel være ok. Men det er vel neppe noe kupp du får, da hadde de vel solgt det.

Ingen som vil kjøpe - da gir de det bort for å bli kvitt det.

Skrevet

Gratisk? Hehe...

Siden hørtes forøvrig interessant ut...

Gjest malun
Skrevet

Brukte møbler er noe annet, så det kan vel være ok. Men det er vel neppe noe kupp du får, da hadde de vel solgt det.

Nei, man gjør vel ikke et kupp, sånn objektivt sett. Men om man trenger og liker akkurat den tingen, er det vel helt greit.

Det er ikke alltid man er i en situasjon hvor man kan kjøpe alt nytt.

Gjest Lille snobb på veggen der
Skrevet

Nei takk, det skulle jeg ikke ha sett. Brukte madrasser kunne jeg aldri ha tenkt meg.

Blir kvalm bare av å ligge i ei hotellseng.

Du har alltid hatt god råd? De fleste studenter må leie seg hybel, og hybler er som oftest møblert.

Jeg har ihvertfall ikke råd til å kjøpe nytt når jeg lever på par tusen i mnd.

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Skal være enig med deg i at en brukt madrass hadde jeg takket nei til, men en 4 meter lang sklie ville jeg gjerne ha.

Den glapp desverre, men jeg følger med på de sidene daglig og det gies bort en mengde bra ting.

Et flott alternativ til rett på dynga, noen kan ha brukt for / lyst på det du ser på som søppel.

Vi er alle forskjellige, heldigvis.

Mvh

Skrevet

Du har alltid hatt god råd? De fleste studenter må leie seg hybel, og hybler er som oftest møblert.

Jeg har ihvertfall ikke råd til å kjøpe nytt når jeg lever på par tusen i mnd.

Jeg snakker for meg selv, hva andre gjør får bli opp til dem.

Det er merkelig også, hvordan noen skal ta seg nær av ALT. Kan man ikke skrive noen ting her inne lenger, uten at det blir tatt galt opp av en eller annen. Jeg snakker som sagt om MEG selv.

Jeg tenker først å fremst på en brukt madrass, det kunne jeg aldri tenkt meg nei. Låne av nær familie kan gå an, men å få en brukt madrass av andre, nei uff a meg.

Skrevet

Skal være enig med deg i at en brukt madrass hadde jeg takket nei til, men en 4 meter lang sklie ville jeg gjerne ha.

Den glapp desverre, men jeg følger med på de sidene daglig og det gies bort en mengde bra ting.

Et flott alternativ til rett på dynga, noen kan ha brukt for / lyst på det du ser på som søppel.

Vi er alle forskjellige, heldigvis.

Mvh

"Vi er alle forskjellige, heldigvis."

Ja heldigvis og ei brukt sklie, er jo noe helt annet enn en brukt madrass. Alt som kan vaskes er jo noe helt annet. Så her er jeg enig med deg :-)

Skrevet

Nei, man gjør vel ikke et kupp, sånn objektivt sett. Men om man trenger og liker akkurat den tingen, er det vel helt greit.

Det er ikke alltid man er i en situasjon hvor man kan kjøpe alt nytt.

Helt greit for meg hva andre gjør :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...