Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 må man ha Doktorgrad i Vaktmestring for å ha eget hus/ egen leilighet? "#%&///%"#"¤#"#¤#¤#¤""#¤%¤#%"#!¤%#"%#"&%!"#%¤"!¤&"¤#%#¤""#%¤#########¤¤%¤#"%"¤ 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Ja, det må man hvis man ikke har en handyman i huset. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 ja. hva er det du sliter med nå? dassen! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hvorfor spørsmålet? opphopet frust over hvor innviklet ting lages, bare for å gjøre vanlige folk ubehjelpelige. det er masse masse DINGSER som må vedlikeholdes osv osv i dagens samfunn. Før var det enkelt med spiker og hammer og tang. for å si det KORT....hehe 0 Siter
Gemini Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 dassen! Ringe rørlegger med telefonvakt? Eller ikke så omfattende problem? 0 Siter
Gemini Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 opphopet frust over hvor innviklet ting lages, bare for å gjøre vanlige folk ubehjelpelige. det er masse masse DINGSER som må vedlikeholdes osv osv i dagens samfunn. Før var det enkelt med spiker og hammer og tang. for å si det KORT....hehe Og utedass... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Ringe rørlegger med telefonvakt? Eller ikke så omfattende problem? neida, jeg har mekket en ukes tid nå..... Ingen bråhast! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Og utedass... ja ikke minst! Selv om jeg er vokst opp med innedass/wc. Jeg fikset da den allerede som jentunge!!! grr#"¤%&/&/¤%%&/%¤#¤#"# 0 Siter
lurulf Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 dassen! Det er da du skal ha en reserve-utedass! Ellers er det helt utrolig hvor mye verktøy man etterhevert anskaffer seg som selveier... Jeg har etterhvert innsett sannheten i ordtaket "riktig verktøy er halve jobben". Dessuten har du "Godt begynt er halveis ferdig". Så jeg vil anbefale å begynne godt med riktig vertøy - dermed skulle jobben være ferdig 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Det er da du skal ha en reserve-utedass! Ellers er det helt utrolig hvor mye verktøy man etterhevert anskaffer seg som selveier... Jeg har etterhvert innsett sannheten i ordtaket "riktig verktøy er halve jobben". Dessuten har du "Godt begynt er halveis ferdig". Så jeg vil anbefale å begynne godt med riktig vertøy - dermed skulle jobben være ferdig Ja du MÅ være mann?? Eller ha skjønt mannens HEMMELIGHET? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Ja, det må du ha. Særlig hvis du har hus :-) 0 Siter
lurulf Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Ja du MÅ være mann?? Eller ha skjønt mannens HEMMELIGHET? Jeg har skjønt mannens hemmelighet... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Ja du MÅ være mann?? Eller ha skjønt mannens HEMMELIGHET? dessuten: "kan monters uten verktøy"...ja det er en brøkdel av akkurat DENNE frust'en 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har skjønt mannens hemmelighet... så du ferdes på claes ohlsons, og du kjøper dessuten elektriske duppeditter for hver minste ting?? Sykt...! Men greit, hvis man har mye penger og gooood oppbevaringsplass, og gooood ordenssans... Og tålmodig samboer osv osv...hihi 0 Siter
lurulf Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 så du ferdes på claes ohlsons, og du kjøper dessuten elektriske duppeditter for hver minste ting?? Sykt...! Men greit, hvis man har mye penger og gooood oppbevaringsplass, og gooood ordenssans... Og tålmodig samboer osv osv...hihi Det er jeg som er den tolmodige ektefellen Etter noen år i egen bolig innså jeg at min kjære hadde rett - ting går utrolig mye raskere og greiere med riktig utstyr... 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Det er da du skal ha en reserve-utedass! Ellers er det helt utrolig hvor mye verktøy man etterhevert anskaffer seg som selveier... Jeg har etterhvert innsett sannheten i ordtaket "riktig verktøy er halve jobben". Dessuten har du "Godt begynt er halveis ferdig". Så jeg vil anbefale å begynne godt med riktig vertøy - dermed skulle jobben være ferdig "Så jeg vil anbefale å begynne godt med riktig vertøy - dermed skulle jobben være ferdig :)" Famous last words. "............................" 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Ja du MÅ være mann?? Eller ha skjønt mannens HEMMELIGHET? "Ja du MÅ være mann?? Eller ha skjønt mannens HEMMELIGHET?" Nåja. Har møtt pysete fislemenn med puselanker som ikke makter å skifte lyspære engang. "............................." 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 neida, jeg har mekket en ukes tid nå..... Ingen bråhast! Kommer du å mekker min dass etterpå eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.