Gå til innhold

"#¤%&/(#!!!!!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

må man ha Doktorgrad i Vaktmestring for å ha eget hus/ egen leilighet?

"#%&///%"#"¤#"#¤#¤#¤""#¤%¤#%"#!¤%#"%#"&%!"#%¤"!¤&"¤#%#¤""#%¤#########¤¤%¤#"%"¤

Skrevet

Ja, det må man hvis man ikke har en handyman i huset.

Skrevet

ja.

hva er det du sliter med nå?

dassen!

Skrevet

Hvorfor spørsmålet?

opphopet frust over hvor innviklet ting lages, bare for å gjøre vanlige folk ubehjelpelige.

det er masse masse DINGSER som må vedlikeholdes osv osv i dagens samfunn. Før var det enkelt med spiker og hammer og tang. for å si det KORT....hehe

Skrevet

dassen!

Ringe rørlegger med telefonvakt?

Eller ikke så omfattende problem?

Skrevet

opphopet frust over hvor innviklet ting lages, bare for å gjøre vanlige folk ubehjelpelige.

det er masse masse DINGSER som må vedlikeholdes osv osv i dagens samfunn. Før var det enkelt med spiker og hammer og tang. for å si det KORT....hehe

Og utedass...

Skrevet

Ringe rørlegger med telefonvakt?

Eller ikke så omfattende problem?

neida, jeg har mekket en ukes tid nå..... Ingen bråhast!

Skrevet

Og utedass...

ja ikke minst! Selv om jeg er vokst opp med innedass/wc. Jeg fikset da den allerede som jentunge!!!

grr#"¤%&/&/¤%%&/%¤#¤#"#

Skrevet

dassen!

Det er da du skal ha en reserve-utedass!

Ellers er det helt utrolig hvor mye verktøy man etterhevert anskaffer seg som selveier...

Jeg har etterhvert innsett sannheten i ordtaket "riktig verktøy er halve jobben". Dessuten har du "Godt begynt er halveis ferdig". Så jeg vil anbefale å begynne godt med riktig vertøy - dermed skulle jobben være ferdig :)

Skrevet

Ellers er det helt utrolig hvor mye verktøy man etterhevert anskaffer seg som selveier...

Jeg har etterhvert innsett sannheten i ordtaket "riktig verktøy er halve jobben". Dessuten har du "Godt begynt er halveis ferdig". Så jeg vil anbefale å begynne godt med riktig vertøy - dermed skulle jobben være ferdig :)

Ja du MÅ være mann?? Eller ha skjønt mannens HEMMELIGHET?

Gjest Rusle
Skrevet

Ja, det må du ha. Særlig hvis du har hus :-)

Skrevet

Jeg har skjønt mannens hemmelighet...

Skrevet

dessuten: "kan monters uten verktøy"...ja det er en brøkdel av akkurat DENNE frust'en

Skrevet

Jeg har skjønt mannens hemmelighet...

så du ferdes på claes ohlsons, og du kjøper dessuten elektriske duppeditter for hver minste ting?? Sykt...! Men greit, hvis man har mye penger og gooood oppbevaringsplass, og gooood ordenssans... Og tålmodig samboer osv osv...hihi

Skrevet

så du ferdes på claes ohlsons, og du kjøper dessuten elektriske duppeditter for hver minste ting?? Sykt...! Men greit, hvis man har mye penger og gooood oppbevaringsplass, og gooood ordenssans... Og tålmodig samboer osv osv...hihi

Det er jeg som er den tolmodige ektefellen :)

Etter noen år i egen bolig innså jeg at min kjære hadde rett - ting går utrolig mye raskere og greiere med riktig utstyr...

Skrevet

"Så jeg vil anbefale å begynne godt med riktig vertøy - dermed skulle jobben være ferdig :)"

Famous last words.

"............................"

Skrevet

"Ja du MÅ være mann?? Eller ha skjønt mannens HEMMELIGHET?"

Nåja. Har møtt pysete fislemenn med puselanker som ikke makter å skifte lyspære engang.

"............................."

Gjest midia
Skrevet

neida, jeg har mekket en ukes tid nå..... Ingen bråhast!

Kommer du å mekker min dass etterpå eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...