Gå til innhold

"#¤%&/(#!!!!!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Kommer du å mekker min dass etterpå eller?

ja når jeg først har lært det, bør jeg jo få glede av all kunnskapen. Så kan jo du mekke noe annet for meg (noe du har mekket før, som jeg ikke har mekket før)

Dette blir innmari praktisk, for da trenger jeg bare kunne halvparten av alle ting, og så kan jeg hjelpe andre med det, og de hjelper meg med den andre halvdelen - jøss, det høres ut som ekteskp - det må være det som var meningen med ekteskapet i sin tid... nei nå er jeg trøtt - dette blir vrøvl - og hvor skulle jeg annonsere? Jeg mekker din do, hva kan du mekke for meg? ånei, det er ikke lov å annonsere på Dol... nattinatt ¤¤¤

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...