Gå til innhold

Jackson

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269350

Hadde faktisk tenkt til å skrive en tråd om hvor troverdig jeg synes aktorates sak står, nå etter en uke med rettsak, men denne linken oppsummerer det meste.

Og det er vel ikke til å stikke under en stol at det hele mildt sagt ser syltynt ut.

Måtte løgner-moren brenne.

Gjest Vinteren
Skrevet

Hun får heller gå å tjene seg penger på ærlig vis i stedet!

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Nå vel. Syns at en 'godt voksen mann' som tar med seg guttunger opp i senga si og ikke skjønner det er galt fortjener en smekk på fingrene uansett hva som har foregått oppi den senga. Det man kan diskutere er vel hvor stor smekk han fortjener.

Gjest Vinteren
Skrevet

Nå vel. Syns at en 'godt voksen mann' som tar med seg guttunger opp i senga si og ikke skjønner det er galt fortjener en smekk på fingrene uansett hva som har foregått oppi den senga. Det man kan diskutere er vel hvor stor smekk han fortjener.

Sant nok. Han er et barn i hodet, og ser ikke noe galt i overnattelsesfester (som vi også hadde da vi var små). Likevel er det feil, og målet må vel være at det ikke skjer igjen. Tror uansett ingenting seksuelt skjedde i den senga.

Men, hvis man så hele intervjuet (det som ble klippa bort), så man jo at Michael Jackson og han gutten snakket om hvem som skulle sove på gulvet og hvem i senga. Michael insisterte på at gutten skulle sove i sengen, som gjest, og an selv på gulvet. På reklamen, og i Bashir (?) sin dokumentar, så man jo kun at Michael sa "Hvis du elske meg sover du i sengen". Men det ble jo tatt helt ut av sammenheng.

Anyway....

Skrevet

Løgner-mor eller ikke, han blir aldri, never, ever dømt.

Skrevet

Sant nok. Han er et barn i hodet, og ser ikke noe galt i overnattelsesfester (som vi også hadde da vi var små). Likevel er det feil, og målet må vel være at det ikke skjer igjen. Tror uansett ingenting seksuelt skjedde i den senga.

Men, hvis man så hele intervjuet (det som ble klippa bort), så man jo at Michael Jackson og han gutten snakket om hvem som skulle sove på gulvet og hvem i senga. Michael insisterte på at gutten skulle sove i sengen, som gjest, og an selv på gulvet. På reklamen, og i Bashir (?) sin dokumentar, så man jo kun at Michael sa "Hvis du elske meg sover du i sengen". Men det ble jo tatt helt ut av sammenheng.

Anyway....

Vil vel tro at Jackson uansett har et gjesterom eller to, slik at det er unødvendig å bruke gulvet som soveplass..

Hvis det da ikke er for at han absolutt må være i nærheten av sine unge gjester om natten..

Synes hele greia er så motbydelig, og jeg skjønner ikke at noen kan forsvare at en godt voksen mann sover sammen med barn. I tillegg en som har blitt mistenkt for misbruk tidligere.

Synd at moren til denne gutten er en dust, for da vil sevfølgelig ingen tro på hans forklaring.

At MJ blir frikjent er iallefall sikkert.

Mary Poppins
Skrevet

"Måtte løgner-moren brenne."

JA!!

Skrevet

Guttungen hadde spurt MJ om å få lov til å sove i senga hans, og han hadde svart at det var greit dersom det var greit for foreldrene hans. Og det var det.

Jackson har sitt på det rene der.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Guttungen hadde spurt MJ om å få lov til å sove i senga hans, og han hadde svart at det var greit dersom det var greit for foreldrene hans. Og det var det.

Jackson har sitt på det rene der.

MJ har jo selv innrømmet at flere gutter har overnattet i senga hans, så da har han absolutt ingen ting på det rene. Uansett er det *han* som har hatt disse guttene på besøk, *han* som har hatt dem oppi senga si, *han* som skulle vært voksen og visst at slikt gjør man ikke om det er aldri så uskyldig. Og han burde skjønt at slikt kan få etterspill, noe det altså gjør nå helt uavhengig av hvor grådig denne familien viser seg å være.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vil vel tro at Jackson uansett har et gjesterom eller to, slik at det er unødvendig å bruke gulvet som soveplass..

Hvis det da ikke er for at han absolutt må være i nærheten av sine unge gjester om natten..

Synes hele greia er så motbydelig, og jeg skjønner ikke at noen kan forsvare at en godt voksen mann sover sammen med barn. I tillegg en som har blitt mistenkt for misbruk tidligere.

Synd at moren til denne gutten er en dust, for da vil sevfølgelig ingen tro på hans forklaring.

"Synd at moren til denne gutten er en dust, for da vil sevfølgelig ingen tro på hans forklaring."

Nå er faktisk Jackson tiltalt for sexovergrep. Ikke for å ha unge overnattingsgjester.

Men hvis du synes det er synd at en person ikke dømmes for seksuelle overgrep fordi han har hatt unge overnattingsgjester, så... vel, deg om det.

Gjest Vinteren
Skrevet

Ja, ganske enig med deg i det... Han burde jo hatt flere rom! Men jeg prøvde bare å se det fra hans "barne-verden".

Gjest Jaaada
Skrevet

Foreldrene kjenner vel Jackson, siden dem lar ungen overnatt der. Når foreldrene går med på at ungen deres overnatter hos en voksen mann(som alle vet er et barn i hodet) så er det vel heller foreldrenes ansvar. At de overnatter på samme rom er nok ikke skadelig. Og vi får nok aldri vite om det har skjedd noe mer.

Foreldre må kunne ta litt ansvar selv også. Lar du ungen din sove over hos en "voksen venn", så må man vel sjekke hvordan dette vennskapet er.

Skrevet

MJ har jo selv innrømmet at flere gutter har overnattet i senga hans, så da har han absolutt ingen ting på det rene. Uansett er det *han* som har hatt disse guttene på besøk, *han* som har hatt dem oppi senga si, *han* som skulle vært voksen og visst at slikt gjør man ikke om det er aldri så uskyldig. Og han burde skjønt at slikt kan få etterspill, noe det altså gjør nå helt uavhengig av hvor grådig denne familien viser seg å være.

Synes tydelig det ble sagt at han sov på madrass på gulvet ved siden av, jeg...

I alle fall sa foreldrene at det var greit at gutten deres sov i senga hans i det tilfellet der, og MJ skulle sove på gulvet.

Skrevet

"Synd at moren til denne gutten er en dust, for da vil sevfølgelig ingen tro på hans forklaring."

Nå er faktisk Jackson tiltalt for sexovergrep. Ikke for å ha unge overnattingsgjester.

Men hvis du synes det er synd at en person ikke dømmes for seksuelle overgrep fordi han har hatt unge overnattingsgjester, så... vel, deg om det.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener..

Men jeg mener at det er synd hvis det at man har en grådig mor, gjør at man (barnet) blir sett på som et dårlig vitne.

Forusatt da selvsagt at barnet er misbrukt, er det ille hvis hans kred ødelegges av moren.

Ingen av oss kan vite sannheten. Det er ikke sånn at MJ ikke kan være en misbruker fordi han lager utrolig bra musikk.

Og det er ikke sånn at et barn ikke kan bli misbrukt fordi om det har en løgner til mor.

Jeg tenker som så, at kanskje har MJ valgt akkurat dette barnet fordi han visste om morens dårlige rykte..?

Jeg vet ikke, og ikke du heller. Han kan selvsagt være fullstendig uskyldig. Muligens bare en mann med dårlig dømmekraft..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...