Gå til innhold

Selvmord med to skudd i hodet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å skyte seg selv to ganger i hodet?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Det _går_ an å skyte seg i hodet uten å dø av det- hvilket må være en nedtur hvis man gjør det i suicidal hensikt. Men det er ikke særlig sannsynlig at man overlever et skudd i hodet. Så hvor troverdig selvmordsforklaringen her er kan ikke jeg gå god for....

Gjest Flystripa
Skrevet

Maskinpistol stilt på "auto", da kan man treffe seg selv to ganger, ja.

Skrevet

Hørte om en fyr som tok livet av seg selv med 40 knivstikk. Veldig sannsynlig det og. ;)

Gjest Rusle
Skrevet

Det er sikkert mulig. Spørs hvor man treffer første gang.

Skrevet

Hørte om en fyr som tok livet av seg selv med 40 knivstikk. Veldig sannsynlig det og. ;)

Ikke noe problem det vel, 39 i beina og ett i hjertet. ;o)

Skrevet

Ikke noe problem det vel, 39 i beina og ett i hjertet. ;o)

Tror alle var i ryggen... :o

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror alle var i ryggen... :o

Hehe...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Leste det samme i går og syntes det hørtes minst like suspekt ut som Fredos drukningsulukke i Gudfaren II.

Skrevet

Reagerte på det samme når jeg leste om det i går.

I utgangspunktet er det tilnærmet umulig hvis det er benyttet en halvautomatisk pistol eller en revolver.

For selv om du ikke dør av det første skuddet, så vil du neppe være i stand til å avfyre ett skudd til.

Hvis det er benyttet et finkalibret våpen (cal.22), så kan det kanskej være teoretisk mulig, men høyst usansynlig.

Og skal du først ta livet av deg på denne måten, så er neppe cal.22 det valget du ville tatt.....

Gjest politiet gidder ikke etterforske
Skrevet

Alt er mulig. I en bygd i nord, tok en ung gutt selvmord med å henge seg bak et lite kjørende kjøretøy...

Skrevet

Reagerte på det samme når jeg leste om det i går.

I utgangspunktet er det tilnærmet umulig hvis det er benyttet en halvautomatisk pistol eller en revolver.

For selv om du ikke dør av det første skuddet, så vil du neppe være i stand til å avfyre ett skudd til.

Hvis det er benyttet et finkalibret våpen (cal.22), så kan det kanskej være teoretisk mulig, men høyst usansynlig.

Og skal du først ta livet av deg på denne måten, så er neppe cal.22 det valget du ville tatt.....

Hvis du filer og justerer på avtrekket slik at du får skutt to skudd med veldig kort mellomrom? Hmm...likevel usansynlig.

"............................"

Gjest selvmord?   NOT
Skrevet

Det vet jeg ikke.

Men jeg har hørt om en neger som tok selvmord; 2 knivstikk i ryggen.

hehehehehe

Skrevet

Hvis du filer og justerer på avtrekket slik at du får skutt to skudd med veldig kort mellomrom? Hmm...likevel usansynlig.

"............................"

Tror nok sjokket som kommer etter første skuddet gjør deg tilnærmet "instant" lammet, men det kan jo i teorien føre til rykninger i pekefingeren....?

Det meste er jo mulig, men sett i forhold til hele "settingen" her, så er det vel ganske så mye mer sansynlig at dette var en ren likvidering.

Skrevet

Tror nok sjokket som kommer etter første skuddet gjør deg tilnærmet "instant" lammet, men det kan jo i teorien føre til rykninger i pekefingeren....?

Det meste er jo mulig, men sett i forhold til hele "settingen" her, så er det vel ganske så mye mer sansynlig at dette var en ren likvidering.

Det skal jo litt til, ja. Og det spørs om ikke sjokket og rykningen i pekefingeren ville vridd løpet slik at det andre skuddet ville bommet, eller i det minst truffet et stykke unna det første.

"............................."

Skrevet

Det vet jeg ikke.

Men jeg har hørt om en neger som tok selvmord; 2 knivstikk i ryggen.

hehehehehe

For "morsomme" måter å kverke seg selv på, ta en titt på http://www.darwinawards.com :-)

".............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...