Gå til innhold

Million Dollar Baby - slutten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg var og så på denne filmen i helgen. Den ble litt for tøff for meg på slutten, så jeg måtte gå ca. en halv time før filmen var ferdig. Synes det var en flott film, og skulle gjerne vite hvordan det gikk!?

Skrevet

Jeg har ikke sett den, men var slutten så ille at du måtte gå?

Jeg tror jeg skal leie den på DVD jeg og se den hjemme.

Ikke glem at filen er kritisert fordi den er veldig urealistisk så kanskje ting ikke er så ille i virkeligheten. Men som sagt jeg har ikke sett den og vet ikke om det jeg tror er slutten, er slutten.

Gjest Firhania
Skrevet

Jeg har ikke sett den, men var slutten så ille at du måtte gå?

Jeg tror jeg skal leie den på DVD jeg og se den hjemme.

Ikke glem at filen er kritisert fordi den er veldig urealistisk så kanskje ting ikke er så ille i virkeligheten. Men som sagt jeg har ikke sett den og vet ikke om det jeg tror er slutten, er slutten.

hehe, tydelig at du ikke har sett den..

Skrevet

Den slutter med at Frankie oppfyller Maggies ønske om å få dø, han kobler fra luftrøret og gir en sprøyte med overdose adrenalin.

Skrevet

hehe, tydelig at du ikke har sett den..

Hvorfor det?

Jeg har lest lange diskusjoner både om rehaben og avslutningen, jeg tror jeg vil se den hjemme.

Skrevet

Den slutter med at Frankie oppfyller Maggies ønske om å få dø, han kobler fra luftrøret og gir en sprøyte med overdose adrenalin.

Really??

Skrevet

.....fikk du klump i halsen da?

Skrevet

Hvorfor det?

Jeg har lest lange diskusjoner både om rehaben og avslutningen, jeg tror jeg vil se den hjemme.

Anbefaler det, hvis du ikke er så glad i sterke sykehussekvenser. Selv gikk jeg på filmen fordi jeg hadde veldig lyst til å se den, Jeg trodde at jeg ville fikse litt sterke boksescener, men var ikke forberedt på den siste biten der som overhodet ikke hadde noe med boksing å gjøre. Det ble for tøft for meg, jeg fikk helt angst, og måtte bare gå etter å ha prøvd å bli sittende et kvarters tid..

Skrevet

Da er slutten det jeg har hørt.

Ingen overraskelse altså.

Skrevet

Anbefaler det, hvis du ikke er så glad i sterke sykehussekvenser. Selv gikk jeg på filmen fordi jeg hadde veldig lyst til å se den, Jeg trodde at jeg ville fikse litt sterke boksescener, men var ikke forberedt på den siste biten der som overhodet ikke hadde noe med boksing å gjøre. Det ble for tøft for meg, jeg fikk helt angst, og måtte bare gå etter å ha prøvd å bli sittende et kvarters tid..

Trøst deg med at virkeligheten er bedre, den filmen lager større drama enn ting er i virkeligheten.

Skrevet

Trøst deg med at virkeligheten er bedre, den filmen lager større drama enn ting er i virkeligheten.

He-he..

Skrevet

.....fikk du klump i halsen da?

Mnei, egentlig ikke. Jeg er immun mot sånne scener. Men guttegjengen med fjortiser ved siden av meg (som antakelig trodde dette var en tøff boksefilm da de bestilte billetter) fikk det veldig travelt med å jabbe om alle mulige irrelevante ting i filmen den siste halvtimen. For en voksen var det ganske klart at de gjorde sitt beste for å virke tøffe overfor hverandre og ikke innrømme at de syntes det var skikkelig trist :)

Skrevet

Mnei, egentlig ikke. Jeg er immun mot sånne scener. Men guttegjengen med fjortiser ved siden av meg (som antakelig trodde dette var en tøff boksefilm da de bestilte billetter) fikk det veldig travelt med å jabbe om alle mulige irrelevante ting i filmen den siste halvtimen. For en voksen var det ganske klart at de gjorde sitt beste for å virke tøffe overfor hverandre og ikke innrømme at de syntes det var skikkelig trist :)

Jeg viste American History X til eldstemann og kameratene hans da den kom ut.

Den ene gråt åpenlyst, den andre løp på do, den tredje ble stum og den fjerde snakket som en foss om ingenting. De må ha vært rundt 17-18 år.

Det var tydelig at den gjorde inntrykk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...