Gå til innhold

Jeg kan bare ikke godt det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det verste er at Åslaug Haga nå sier at hun vil ha med KrF i det rødgrønne regjeringsalternativet.

Skal vi aldri bli kvitt disse kristenfundamentalistene??

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Han er sikkert bare misunnelig innerst inne!

Skrevet

Det burde være mange andre alkoholpolitiske problemer å ta fatt i her i landet, før man roter med de drinkene som kjøpes til full pris i en bar. Det er liksom ikke der den skadeligste grisefylla foregår

tror

Gjest LucySky
Skrevet

Det verste er at Åslaug Haga nå sier at hun vil ha med KrF i det rødgrønne regjeringsalternativet.

Skal vi aldri bli kvitt disse kristenfundamentalistene??

Asså, mye har jeg tålt. Men begynner de å kødde med dry martinien min, så blir jeg sur!

Skrevet

Så har da denne premietullingen hele 8 - åtte - diplomer hengende inne på Tullingtoppens Adelskalender. Det er rekord, det. Med dette utspillet ligger han an til et diplom nr. 9.

Du finner ham på H:

http://www.tullingtoppen.com/tullingene.htm

Det er også å anføre at Valgjerd ligger bare to diplomer etter, noe som ikke borger for den helt store tilliten til «kremen» i Krf.

Skrevet

Dette er norsk kontroll-politikk på sitt mest latterlige.

At de i det hele tatt har tid og ressurser å bruke på noe slikt, viser så alt for godt hvilken prioritering de gjør.

Har de ikke annet og mer fornuftig å bruke tiden til, så burde de fleste være oppegående nok til å la være å gi disse noen stemme ved neste valg.

Fullstendig idiotisk, smålig, fanatisk og til en viss grad skremmende.....

For hva blir det neste?

Skrevet

Så har da denne premietullingen hele 8 - åtte - diplomer hengende inne på Tullingtoppens Adelskalender. Det er rekord, det. Med dette utspillet ligger han an til et diplom nr. 9.

Du finner ham på H:

http://www.tullingtoppen.com/tullingene.htm

Det er også å anføre at Valgjerd ligger bare to diplomer etter, noe som ikke borger for den helt store tilliten til «kremen» i Krf.

Det er jeg, utrolig nok, enig med deg :-)

"............................."

Skrevet

Det er jeg, utrolig nok, enig med deg :-)

"............................."

Ja, jeg kan tenke med den satt langt inne...

Skrevet

Ja, jeg kan tenke med den satt langt inne...

Absolutt ikke. Det var bare en så uvant opplevelse at det var umulig å legge merke til det.

Du må jo innrømme at det ikke er så ofte du tar til ordet mot annet enn muslimer og "kommunister" :-)

".............................."

Skrevet

Absolutt ikke. Det var bare en så uvant opplevelse at det var umulig å legge merke til det.

Du må jo innrømme at det ikke er så ofte du tar til ordet mot annet enn muslimer og "kommunister" :-)

Så observant av deg. Noen år til så skjønner du kanskje hvorfor også.

Skrevet

Så observant av deg. Noen år til så skjønner du kanskje hvorfor også.

Heh-heh...du er nødt til å ta den tonen, selv om det ikke er en diskutsjon?

Skrevet

Heh-heh...du er nødt til å ta den tonen, selv om det ikke er en diskutsjon?

Ja, utrolig nok...

Skrevet

Ja, utrolig nok...

Ikke akkurat utrolig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...