Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så kan hver og en velge å markere eller ikke markere ...

Skrevet

Tusen takk, og selv har jeg faktisk fødselsdag i dag

Gjest midia
Skrevet

Gratulerer med dagen!

Skrevet

Gratulerer ekstra med dagen til deg, da!

Skrevet

Ja, og hva passer bedre enn å gjøre det mest kvinnelige i hele verden på kvinnedagen? Nemlig føde?

Ja, i dag vil jeg føde.

(men det er nok fortsatt ikke meg som bestemmer... så jeg blir sittende i sofaen som en dust resten av dagen og trykke i meg mat.)

Skrevet

Ja, og hva passer bedre enn å gjøre det mest kvinnelige i hele verden på kvinnedagen? Nemlig føde?

Ja, i dag vil jeg føde.

(men det er nok fortsatt ikke meg som bestemmer... så jeg blir sittende i sofaen som en dust resten av dagen og trykke i meg mat.)

Du får løpe ett par runder rundt huset og se om det setter i gang noe ;) Sannsynligvis gjør det ikke det.. Men jeg skjønner at du begynner å bli lei, tvi, tvi!

Skrevet

Gratulerer med dagen du og ale dere andre også.

Håper dere tenker gjennom hvilken dag det er og hva som fremdeles ikke er oppnådd :o)

Kin1365380231
Skrevet

Jeg kan vanskelig skrive medsøstre, men....

GRATULERER MED DAGEN, ALLE KVINNER I FORUMET!

Skrevet

Ja, i dag vil jeg føde.

Jeg krysser fingrene for deg jeg Åsemor og håper at noe skjer i dag :o)

Gjest svaksterk
Skrevet

Ja, i dag vil jeg føde.

krysse fingre:) jah

håper du får ei lita ei på kvinnedagen:)

*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...