Gyda Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Og så kan hver og en velge å markere eller ikke markere ... 0 Siter
Gjest solidaritet med kvinner i alle land Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Du kom meg i forkjøpet :-) Takk og gratulerer selv! Her er en vits: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article988217.ece 0 Siter
selle Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Tusen takk, og selv har jeg faktisk fødselsdag i dag 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Tusen takk, og selv har jeg faktisk fødselsdag i dag Gratulerer med dagen! 0 Siter
Gyda Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Tusen takk, og selv har jeg faktisk fødselsdag i dag Gratulerer ekstra med dagen til deg, da! 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Ja, og hva passer bedre enn å gjøre det mest kvinnelige i hele verden på kvinnedagen? Nemlig føde? Ja, i dag vil jeg føde. (men det er nok fortsatt ikke meg som bestemmer... så jeg blir sittende i sofaen som en dust resten av dagen og trykke i meg mat.) 0 Siter
Velouria Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Ja, og hva passer bedre enn å gjøre det mest kvinnelige i hele verden på kvinnedagen? Nemlig føde? Ja, i dag vil jeg føde. (men det er nok fortsatt ikke meg som bestemmer... så jeg blir sittende i sofaen som en dust resten av dagen og trykke i meg mat.) Du får løpe ett par runder rundt huset og se om det setter i gang noe Sannsynligvis gjør det ikke det.. Men jeg skjønner at du begynner å bli lei, tvi, tvi! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer med dagen du og ale dere andre også. Håper dere tenker gjennom hvilken dag det er og hva som fremdeles ikke er oppnådd ) 0 Siter
Kin1365380231 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg kan vanskelig skrive medsøstre, men.... GRATULERER MED DAGEN, ALLE KVINNER I FORUMET! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Ja, og hva passer bedre enn å gjøre det mest kvinnelige i hele verden på kvinnedagen? Nemlig føde? Ja, i dag vil jeg føde. (men det er nok fortsatt ikke meg som bestemmer... så jeg blir sittende i sofaen som en dust resten av dagen og trykke i meg mat.) Jeg krysser fingrene for deg jeg Åsemor og håper at noe skjer i dag ) 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Ja, og hva passer bedre enn å gjøre det mest kvinnelige i hele verden på kvinnedagen? Nemlig føde? Ja, i dag vil jeg føde. (men det er nok fortsatt ikke meg som bestemmer... så jeg blir sittende i sofaen som en dust resten av dagen og trykke i meg mat.) krysse fingre:) jah håper du får ei lita ei på kvinnedagen:) * 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.