nedtelling Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Opplevde noe som jeg aldri ar opplevd på de årene jeg har brukt outlook express. I går ble alle mailene i innboksen slettet, og når jeg leser ny mail så slettes den automatisk når jeg lukker meldingen.. Jeg har ikke satt noen innstillinger på dette.. Hvordan kan dette skje???? 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Se om det under Vis-menyen under "Gjeldende visninger" er haket av for "Uleste". Antakelig er de ikke slettet, men skjult, alle de leste meldingene dine. Velg "Meldinger" isteden, dersom "Uleste" er haket av nå. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Se om det under Vis-menyen under "Gjeldende visninger" er haket av for "Uleste". Antakelig er de ikke slettet, men skjult, alle de leste meldingene dine. Velg "Meldinger" isteden, dersom "Uleste" er haket av nå. Glemte å skrive at dette er ut fra Outlook, ikke Outlook Express, men en del av menyvalgene er vel såpass like? 0 Siter
nedtelling Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Se om det under Vis-menyen under "Gjeldende visninger" er haket av for "Uleste". Antakelig er de ikke slettet, men skjult, alle de leste meldingene dine. Velg "Meldinger" isteden, dersom "Uleste" er haket av nå. Du er en ENGEL Jeg fikk det til... Hvordan dette skjedde har jeg ingen peiling på!!! Takk for raskt svar! 0 Siter
nedtelling Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Glemte å skrive at dette er ut fra Outlook, ikke Outlook Express, men en del av menyvalgene er vel såpass like? Det er fra Microsoft Outlook.. sikkert det samme om du referere til 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Du er en ENGEL Jeg fikk det til... Hvordan dette skjedde har jeg ingen peiling på!!! Takk for raskt svar! Så fint at det funka! :-) Ofte får man gjort sånt helt uten at man husker det, enten at man har vært inne på menyen uten å egentlig mene det, og så klikket på noe før man har kommet seg ut av menyen igjen, eller man har ved et uhell tastet en eller annen taste-kombinasjon som er hurtigtast for kommandoen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.