Gjest Timari Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Dere som er litt lei av sytinga mi det siste, vennligst se bort fra innlegget:) har vært hos tannlegen og fyllt igjen noen fyllinger. Fikk beskjed om at jeg kunne spise igjen rett etterpå men... Det gjør så vondt i tanna *au* vil det gå over etter noen timer? trenger litt trøst 0 Siter
Gjest litt trøst Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Hos meg tok det noen dager sist... Men det har også blitt bedre samme dag. Klem:) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 *skrekkinnlegg* :-) Var hos tannlegen i juli og har vondt enda, kan nesten ikke tygge på den siden. Tannlegen har sagt til meg at det kan faktisk ta flere måneder før alt blir normalt ved en vanlig fylling. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 *skrekkinnlegg* :-) Var hos tannlegen i juli og har vondt enda, kan nesten ikke tygge på den siden. Tannlegen har sagt til meg at det kan faktisk ta flere måneder før alt blir normalt ved en vanlig fylling. *å herregud!!* Som om jeg ikke hadde nok problemer med å stri fra før. Kan meg anmelde tannlegen mon tro? Er jo så godt i gang *LOL* 0 Siter
cecily Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 *skrekkinnlegg* :-) Var hos tannlegen i juli og har vondt enda, kan nesten ikke tygge på den siden. Tannlegen har sagt til meg at det kan faktisk ta flere måneder før alt blir normalt ved en vanlig fylling. Jeg også. Jeg kan tygge på den siden, men ikke dersom det er hele korn i brødet, f.eks. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 *å herregud!!* Som om jeg ikke hadde nok problemer med å stri fra før. Kan meg anmelde tannlegen mon tro? Er jo så godt i gang *LOL* Det gjelder nok ikke de fleste ) Måtte bare syte litt jeg også for jeg syns litt synd på meg selv, 3.gang jeg plomberer den forbanna tanna. Det blir vel rotfylling hvis ikke den skjerper seg snart, evt. en anmelding av tannlegen, men jeg tror ikke det hjelper på smerten ) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Det gjelder nok ikke de fleste ) Måtte bare syte litt jeg også for jeg syns litt synd på meg selv, 3.gang jeg plomberer den forbanna tanna. Det blir vel rotfylling hvis ikke den skjerper seg snart, evt. en anmelding av tannlegen, men jeg tror ikke det hjelper på smerten ) lurer på hva de hadde tenkt der på tannlegekontoret om det plutselig kom inn en anmeldelse *LOL* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg også. Jeg kan tygge på den siden, men ikke dersom det er hele korn i brødet, f.eks. Ja akkurat. Kan tygge bløte ting, men en liten kornbit er helt forferdelig. Dumme tannlegen! Og jeg lover; jeg pusser tennene veldig grundig og hver dag, ikke drikker jeg brus heller. Ergo; det er tannlegens skyld at jeg har fått hull i den tannen. 0 Siter
cecily Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Ja akkurat. Kan tygge bløte ting, men en liten kornbit er helt forferdelig. Dumme tannlegen! Og jeg lover; jeg pusser tennene veldig grundig og hver dag, ikke drikker jeg brus heller. Ergo; det er tannlegens skyld at jeg har fått hull i den tannen. Selvfølgelig er det det. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 lurer på hva de hadde tenkt der på tannlegekontoret om det plutselig kom inn en anmeldelse *LOL* Vi tannlegepasienter har alt for få rettigheter. Vi må jo bare stole på disse overbetalte tannlegene ) 0 Siter
Excelsion Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Har du fått hvite plomber kan de gjøre vondt opptil 9 mnd etter tannlegebesøk har jeg fått opplyst. Har enda vondt etter min siste fylling, og det er over ett år siden.. Bytt tannlege sier nå jeg, det har jeg gjort. Har aldri hatt problemer sånn før jeg flyttet til vestlandet og fikk ny tannlege. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Min erfaring er at det tar ca 2 uker før det kjennes normalt ut i tennene etter skifting av plomber eller boring av hull... Litt bedre enn at det tar ni mnd da *grøss* 0 Siter
Gjest nickedokka Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Dessverre så kan det ise og gjøre vondt en god stund etterpå. Jeg tror det varte kanskje 3-4 uker på meg, men det ble gradvis bedre og bedre da, var verst første uka. Føler med deg, jeg! Hold ut, det går over! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.