Gå til innhold

Så immari tannverk etter tannlegen..

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

Dere som er litt lei av sytinga mi det siste, vennligst se bort fra innlegget:)

har vært hos tannlegen og fyllt igjen noen fyllinger. Fikk beskjed om at jeg kunne spise igjen rett etterpå men... Det gjør så vondt i tanna *au*

vil det gå over etter noen timer?

trenger litt trøst

Gjest litt trøst
Skrevet

Hos meg tok det noen dager sist... Men det har også blitt bedre samme dag. Klem:)

fei1365380229
Skrevet

*skrekkinnlegg* :-) Var hos tannlegen i juli og har vondt enda, kan nesten ikke tygge på den siden.

Tannlegen har sagt til meg at det kan faktisk ta flere måneder før alt blir normalt ved en vanlig fylling.

Gjest Timari
Skrevet

*skrekkinnlegg* :-) Var hos tannlegen i juli og har vondt enda, kan nesten ikke tygge på den siden.

Tannlegen har sagt til meg at det kan faktisk ta flere måneder før alt blir normalt ved en vanlig fylling.

*å herregud!!* Som om jeg ikke hadde nok problemer med å stri fra før. Kan meg anmelde tannlegen mon tro? Er jo så godt i gang *LOL*

Skrevet

Jeg også. Jeg kan tygge på den siden, men ikke dersom det er hele korn i brødet, f.eks.

fei1365380229
Skrevet

*å herregud!!* Som om jeg ikke hadde nok problemer med å stri fra før. Kan meg anmelde tannlegen mon tro? Er jo så godt i gang *LOL*

Det gjelder nok ikke de fleste :o) Måtte bare syte litt jeg også for jeg syns litt synd på meg selv, 3.gang jeg plomberer den forbanna tanna. Det blir vel rotfylling hvis ikke den skjerper seg snart, evt. en anmelding av tannlegen, men jeg tror ikke det hjelper på smerten :o)

Gjest Timari
Skrevet

Det gjelder nok ikke de fleste :o) Måtte bare syte litt jeg også for jeg syns litt synd på meg selv, 3.gang jeg plomberer den forbanna tanna. Det blir vel rotfylling hvis ikke den skjerper seg snart, evt. en anmelding av tannlegen, men jeg tror ikke det hjelper på smerten :o)

lurer på hva de hadde tenkt der på tannlegekontoret om det plutselig kom inn en anmeldelse *LOL*

fei1365380229
Skrevet

Jeg også. Jeg kan tygge på den siden, men ikke dersom det er hele korn i brødet, f.eks.

Ja akkurat. Kan tygge bløte ting, men en liten kornbit er helt forferdelig.

Dumme tannlegen! Og jeg lover; jeg pusser tennene veldig grundig og hver dag, ikke drikker jeg brus heller. Ergo; det er tannlegens skyld at jeg har fått hull i den tannen.

Skrevet

Ja akkurat. Kan tygge bløte ting, men en liten kornbit er helt forferdelig.

Dumme tannlegen! Og jeg lover; jeg pusser tennene veldig grundig og hver dag, ikke drikker jeg brus heller. Ergo; det er tannlegens skyld at jeg har fått hull i den tannen.

Selvfølgelig er det det.

fei1365380229
Skrevet

lurer på hva de hadde tenkt der på tannlegekontoret om det plutselig kom inn en anmeldelse *LOL*

Vi tannlegepasienter har alt for få rettigheter. Vi må jo bare stole på disse overbetalte tannlegene :o)

Skrevet

Har du fått hvite plomber kan de gjøre vondt opptil 9 mnd etter tannlegebesøk har jeg fått opplyst.

Har enda vondt etter min siste fylling, og det er over ett år siden..

Bytt tannlege sier nå jeg, det har jeg gjort. Har aldri hatt problemer sånn før jeg flyttet til vestlandet og fikk ny tannlege.

Gjest togli
Skrevet

Min erfaring er at det tar ca 2 uker før det kjennes normalt ut i tennene etter skifting av plomber eller boring av hull... Litt bedre enn at det tar ni mnd da *grøss*

Gjest nickedokka
Skrevet

Dessverre så kan det ise og gjøre vondt en god stund etterpå. Jeg tror det varte kanskje 3-4 uker på meg, men det ble gradvis bedre og bedre da, var verst første uka. Føler med deg, jeg! Hold ut, det går over!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...