Gå til innhold

Hvor lenge bør en gå med hodepine før en oppsøker lege?

Anbefalte innlegg

Gjest Den uheldige jenta på trikken
Skrevet

jeg er en person som misliker sterkt å bry andre. holdningen hjemmefra har alltid vært "det går over", ta deg en paracet, eller to. Man skulle ikke bry andre med mindre man var i livsfare

nå har jeg hatt sterk hodepine i over en uke nå. Det er ikke migrene, det er noe som trykker mot tinningen. Har heller ingen synsforstyrrelser etc, så jeg mistenker ingen hjernesvulst eller noe sånt.

Har vært igjennom veldig mye stress i det siste, og opplevde å få et slag mot annsiktet i forrige uke. det var ikke hardt, tror jeg. Legen som undersøkte meg var mest opptatt av øyet.

Er det i såfall noe legen kan gjøre? Er det sannsynlig at dette slaget kan ha utløst hodepineanfall? Bør jeg se det ann.

takk så mye for svar:)

Gjest uforstående
Skrevet

Går du like sjelden i butikker fordi du redd for å bry personalet ? Eller på kino, fordi du er redd for å bry de som selger billetter ?

Gjest den uheldige jenta på trikken
Skrevet

Går du like sjelden i butikker fordi du redd for å bry personalet ? Eller på kino, fordi du er redd for å bry de som selger billetter ?

Dette dreide seg mest om å bry helsepersonalet. kanskje det ikke kom helt frem i innlegget mitt

Gjest uforstående
Skrevet

Dette dreide seg mest om å bry helsepersonalet. kanskje det ikke kom helt frem i innlegget mitt

Jo, det gjorde det, men jeg ser ingen prinsippiell forskjell mellom å bry butikkpersonell og å bry helsepersonell.

Skrevet

Anbefaler kiropraktor isteden, eller i alle fall etter et evt legebesøk. Sikkert en nerve som ligger i klem.

Luna21365380663
Skrevet

Hjernerystelse, kanskje??

Kommer kanskje an på hvor slaget traff, og ikke så masse hvor hardt det var.. Jeg fet ikke, men siden du har blitt utsatt for et slag, og har vondt i hodet, så ville jeg oppsøkt lege. Noe skal de sure (?) skattekronene gå tilbake til! Bruk lege med god samvittighet, du! :o)

Skrevet

Kommer kanskje an på hvor slaget traff, og ikke så masse hvor hardt det var.. Jeg fet ikke, men siden du har blitt utsatt for et slag, og har vondt i hodet, så ville jeg oppsøkt lege. Noe skal de sure (?) skattekronene gå tilbake til! Bruk lege med god samvittighet, du! :o)

takk for svar:) har gått til en kiropraktor tidligere. kan jo ta et besøk i igjen. Kanskje det bare er en nerve som har kommet i klem.

Skrevet

Noe hjernerystelse var det nok ikke. Det hadde nok legen sett. Det gikk mest utover øyet dette her, pluss et kloremerke på kinnet. Jeg er faktisk litt usikker på om det var mest et slag eller en kloring. Det gikk så fort og jeg ble så sjokkert at jeg antakelig ikke enset hvor hardt/løst slaget var

men takk for alle svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...