Gå til innhold

Flere menn som føler seg truet av kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss håpe at dette får følger for Tyrkias mulige inntreden i EU.

Her er det nok en del holdninger ute å går som det vil ta lang tid å få endret på.

Og jeg har mine meninger om hva som ligger til grunn for disse......

Jeg er en annen
Skrevet

Det tyrkiske politivesenet er et svinevesen, kjent for tortur. Bra at dette har fått politiske konsekvenser for Tyrkia.

Jeg er en annen
Skrevet

Gratulerer med dagen, forresten :)

Skrevet

La oss håpe at dette får følger for Tyrkias mulige inntreden i EU.

Her er det nok en del holdninger ute å går som det vil ta lang tid å få endret på.

Og jeg har mine meninger om hva som ligger til grunn for disse......

"Her er det nok en del holdninger ute å går som det vil ta lang tid å få endret på."

Det er for å si det mildt. Det er sansynlig snakk om mange generasjoner før det vil være håp om noen store endringer.

"Og jeg har mine meninger om hva som ligger til grunn for disse......"

Utvilsomt kultur, og religion brukt som makt- og pressmiddel. Det er som regel det som er problemet i slike land.

"........................."

Skrevet

"Her er det nok en del holdninger ute å går som det vil ta lang tid å få endret på."

Det er for å si det mildt. Det er sansynlig snakk om mange generasjoner før det vil være håp om noen store endringer.

"Og jeg har mine meninger om hva som ligger til grunn for disse......"

Utvilsomt kultur, og religion brukt som makt- og pressmiddel. Det er som regel det som er problemet i slike land.

"........................."

Veldig enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...