favn Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Ja, sånn kan det gå for kvinner som ikke vil bli banket opp: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/03/08/425594.html Solidarisk søsterhilsen til flotte kvinner verden over fra 0 Siter
Goliath Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 La oss håpe at dette får følger for Tyrkias mulige inntreden i EU. Her er det nok en del holdninger ute å går som det vil ta lang tid å få endret på. Og jeg har mine meninger om hva som ligger til grunn for disse...... 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Det tyrkiske politivesenet er et svinevesen, kjent for tortur. Bra at dette har fått politiske konsekvenser for Tyrkia. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 La oss håpe at dette får følger for Tyrkias mulige inntreden i EU. Her er det nok en del holdninger ute å går som det vil ta lang tid å få endret på. Og jeg har mine meninger om hva som ligger til grunn for disse...... "Her er det nok en del holdninger ute å går som det vil ta lang tid å få endret på." Det er for å si det mildt. Det er sansynlig snakk om mange generasjoner før det vil være håp om noen store endringer. "Og jeg har mine meninger om hva som ligger til grunn for disse......" Utvilsomt kultur, og religion brukt som makt- og pressmiddel. Det er som regel det som er problemet i slike land. "........................." 0 Siter
Goliath Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 "Her er det nok en del holdninger ute å går som det vil ta lang tid å få endret på." Det er for å si det mildt. Det er sansynlig snakk om mange generasjoner før det vil være håp om noen store endringer. "Og jeg har mine meninger om hva som ligger til grunn for disse......" Utvilsomt kultur, og religion brukt som makt- og pressmiddel. Det er som regel det som er problemet i slike land. "........................." Veldig enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.