Gå til innhold

En psycho drøm jeg hadde i natt.

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

Drømte at jeg var gravid. noen hadde satt noen egg inni meg. Problemet var at jeg ikke visste om jeg skulle bli søster, tante, mor eller kusine.

Har noen opplevd liknende dilemma? Tror det er det sprøeste jeg noen gang har drømt

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kaller du det der sinnssykt? Du skulle vært inne i mitt hode når jeg drømmer. Da snakker vi!

Gjest Timari
Skrevet

Kaller du det der sinnssykt? Du skulle vært inne i mitt hode når jeg drømmer. Da snakker vi!

oj hva skjer der da?

*nysgjerrig*

Mary Poppins
Skrevet

Har aldri drømt akkurat dét men har drømt minst like sprøe drømmer, ofte enda mer sprøtt. Jeg er mester på sprøe drømmer ;)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg har vært gravid mange ganger i drømme jeg=)

Har drømt at jeg skulle ha barn med kjæresten til venninna mi, at jeg plutselig ble gravid uten å ha hatt sex, at jeg skulle ha firlinger...Jadda.Helt vilt!!

Gjest Timari
Skrevet

Jeg har vært gravid mange ganger i drømme jeg=)

Har drømt at jeg skulle ha barn med kjæresten til venninna mi, at jeg plutselig ble gravid uten å ha hatt sex, at jeg skulle ha firlinger...Jadda.Helt vilt!!

Puh!! Det er ikke bare meg *sukker lettet*

Mary Poppins
Skrevet

Jeg drømte forresten en gang at jeg fødte 20 babyer, ble liksom aldri ferdig. Huff da var jeg utslitt ;)

Gjest baremei
Skrevet

Nei, det er du så visst ikke=)

Men lurer på hva slike drømmer kan bety, om de i det hele tatt har noen betydning??

Er du heldig, drømmer du videre i natt,da. Og får vite om du blir søster, kusine eller bestemor;) Håper du får en lett fødsel i så fall, hihi.

Skrevet

Pøh ;p - alle har sånne drømmer!

Jeg drømte at jeg fikk kattunger oppe i et tre.

Den ene var mintgrønn, og den andre hadde stripete genser...

Kanskje best å la analysen være :-)))

Skrevet

Fortell! *Ber pent* Du som er så søt og allting! ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fortell! *Ber pent* Du som er så søt og allting! ;o)

Tør ikke. Jeg kunne blitt tatt for å være rar. Rarere. Rarest.

Skrevet

Tør ikke. Jeg kunne blitt tatt for å være rar. Rarere. Rarest.

Jeg liker å høre om disse flyvende nonnene som dukker opp!

:-D

Skrevet

Jeg har blitt angrepet av mitt ufødte, ondskapsfulle barn. Kunne se tennene gjennom huden og de var skikkelig fæle.

En annen gang datt magen min av og lå og skvulpet på gulvet.

I natt fikk jeg bank av en fyr, husker absolutt ikke hvorfor, men jeg hadde i hvertfall et telefonmøte med en hyggelig lege jeg flørtet litt med.

I en annen drøm var Mary Poppins Angelina Jolie.

En drømmer mye rart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...