Gjest Timari Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Drømte at jeg var gravid. noen hadde satt noen egg inni meg. Problemet var at jeg ikke visste om jeg skulle bli søster, tante, mor eller kusine. Har noen opplevd liknende dilemma? Tror det er det sprøeste jeg noen gang har drømt 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Kaller du det der sinnssykt? Du skulle vært inne i mitt hode når jeg drømmer. Da snakker vi! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Kaller du det der sinnssykt? Du skulle vært inne i mitt hode når jeg drømmer. Da snakker vi! oj hva skjer der da? *nysgjerrig* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Har aldri drømt akkurat dét men har drømt minst like sprøe drømmer, ofte enda mer sprøtt. Jeg er mester på sprøe drømmer 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har vært gravid mange ganger i drømme jeg=) Har drømt at jeg skulle ha barn med kjæresten til venninna mi, at jeg plutselig ble gravid uten å ha hatt sex, at jeg skulle ha firlinger...Jadda.Helt vilt!! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har vært gravid mange ganger i drømme jeg=) Har drømt at jeg skulle ha barn med kjæresten til venninna mi, at jeg plutselig ble gravid uten å ha hatt sex, at jeg skulle ha firlinger...Jadda.Helt vilt!! Puh!! Det er ikke bare meg *sukker lettet* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Puh!! Det er ikke bare meg *sukker lettet* Jeg drømte forresten en gang at jeg fødte 20 babyer, ble liksom aldri ferdig. Huff da var jeg utslitt 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Puh!! Det er ikke bare meg *sukker lettet* Nei, det er du så visst ikke=) Men lurer på hva slike drømmer kan bety, om de i det hele tatt har noen betydning?? Er du heldig, drømmer du videre i natt,da. Og får vite om du blir søster, kusine eller bestemor;) Håper du får en lett fødsel i så fall, hihi. 0 Siter
Elbereth Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Pøh ;p - alle har sånne drømmer! Jeg drømte at jeg fikk kattunger oppe i et tre. Den ene var mintgrønn, og den andre hadde stripete genser... Kanskje best å la analysen være :-))) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Kaller du det der sinnssykt? Du skulle vært inne i mitt hode når jeg drømmer. Da snakker vi! Fortell! *Ber pent* Du som er så søt og allting! ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Fortell! *Ber pent* Du som er så søt og allting! ;o) Tør ikke. Jeg kunne blitt tatt for å være rar. Rarere. Rarest. 0 Siter
pip Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Tør ikke. Jeg kunne blitt tatt for å være rar. Rarere. Rarest. Jeg liker å høre om disse flyvende nonnene som dukker opp! :-D 0 Siter
cecily Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Jeg har blitt angrepet av mitt ufødte, ondskapsfulle barn. Kunne se tennene gjennom huden og de var skikkelig fæle. En annen gang datt magen min av og lå og skvulpet på gulvet. I natt fikk jeg bank av en fyr, husker absolutt ikke hvorfor, men jeg hadde i hvertfall et telefonmøte med en hyggelig lege jeg flørtet litt med. I en annen drøm var Mary Poppins Angelina Jolie. En drømmer mye rart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.