Gjest undrendes Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 I London er det stikkontakter med tre hull, hvor finner jeg et adapter som gjør at jeg kan bruke hårføneren min der? Og hva heter det?? 0 Siter
Gjest undrendes Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Elektobutikker!! Ja men finner ingenting på nettet og lurer på hva det heter. Sjekke priser. 0 Siter
Gjest Adapter Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Ja men finner ingenting på nettet og lurer på hva det heter. Sjekke priser. Skal du kjøpe via nettet,har ikke jeg peiling.Var i Australia ifjor og da kjøpte jeg på 7eleven.Husker ikke prisen,men ikke dyrt. 0 Siter
Gjest undrendes Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Skal du kjøpe via nettet,har ikke jeg peiling.Var i Australia ifjor og da kjøpte jeg på 7eleven.Husker ikke prisen,men ikke dyrt. Ok, takk 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Clas Olsson har adaptere til rundt hundrelappen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.