muriel Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 For annethvert innlegg jeg åpner, popper beskjeden "Vil du installere denne programvaren?" opp. Dessverre er svaralternativene "installer" og "ikke installer". Jeg ønsker meg et "Nei, for i helvete og for tusende gang, jeg vil IKKE installere dritten!!!" Når det ikke går, hvordan blir jeg kvitt faenskapet?? 0 Siter
citoyen Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Installer Opera og velg å skru av plugins Det er min løsning, i alle fall. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Last ned Ad-Aware. Den fjerner søppel som legger seg på pc`en. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Last ned Ad-Aware. Den fjerner søppel som legger seg på pc`en. Har d en å anbefale? - Nå har i alle fall jeg lastet ned 2 stk . - men den bare finner hva som er feil - når man vil slette dritten, så vil den registrere og ha penger - og penger får den ikke! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Har d en å anbefale? - Nå har i alle fall jeg lastet ned 2 stk . - men den bare finner hva som er feil - når man vil slette dritten, så vil den registrere og ha penger - og penger får den ikke! Det var da rart. Tror jeg lastet ned herfra: http://www.download.com/3000-2144-10045910.html 0 Siter
Gjest Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Like irritende som min Officeversjon på laptopen, som etter annehvert ord jeg skriver foreslår at jeg skal innstallere noe. Jeg holder på å bli GAAL! *Føler med deg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.