Gå til innhold

Fader, så frekt!

Anbefalte innlegg

Gjest rutangis netu
Skrevet

Her sitter jeg med stinn og tjukk mage etter for mye kakespising hos venninne. Surfer rundt uten den minste bange anelse. Og så popper det opp, over hele sida, en reklame for klær til gravide! Ok, jeg SER gravid ut, men la meg ha fettet ifred. hehe...

Skrevet

Det går nok fint skal du se...Kommer nok ingen kake-baby!

Kanskje maskinen ser deg??? Iik, big brother!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det går nok fint skal du se...Kommer nok ingen kake-baby!

Kanskje maskinen ser deg??? Iik, big brother!

Ja, det var det jeg var redd for. ;-) At det var en påminnelse om at 'nå har du spist for mye igjen, er ikke du tjukk nok fra før?', eller noe i den duren!

Kommer nok en gang det også, skal du se. Pop-ups tilpasset den som sitter foran skjermen. Da får vi omskrive ordtaket: Av barn, fulle folk og PC'n skal en høre det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...