Gå til innhold

auuuu!!!!


Gjest jente-18

Anbefalte innlegg

Gjest jente-18

hei jeg har så vanvittig vondt i kjefene.de bakre delene. tror det pga den siste jekselen som kommer fra, men det gjør så vondt, når det er masse hud i veien. trenger jeg gå til tannlege for dette? hvor lang tid pleier det å gjøre vondt? jeg går også på skole på vgs og er det ikke slik at det er gratis så lenge du er 18 eller går på kole..det har i hvertfall vært det hitil, men da bodde jeg annet sted med fast tannlege. og vis det haster fordi det gjør vondt så må vel tannlegen ta hensyn til det slik at jeg får time fortere? veldig takknemlig for raskt svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Det høres ut som om visdomstennene dine bryter frem og gir deg plager.

Av og til kan dette være riktig ille og det kan bli betennelser i tannkjøttet rundt visdomstennene.

Jeg synes du skal la tannlegen se på det.

Du har rett til gratis tannbehandling ut det året du fyller 18, uansett hvor du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...