Gjest Fortvilet barnebarn Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Har en farfar som bor i omsorgsbolig.I de siste mnd har han blitt mer og mer pleietrengende. Han har dårlige hofter,syn,hørsel,hukommelse,osv... Etter møte med saksbehandler og hjemmesykepleien,har han fått godkjent opphold på sykehjem. Han har også fått ekstra tillsyn og hjelp. Problemet er at han ikke får plass før etter påske. Idag da jeg kontaktet ham,fant jeg ut at han ikke har fått middag hele helgen!?! Ja,tenk så ille er det. Han får middag fra matsentralen daglig(Skal ihvertfall det). Han har også falt,så jeg måtte mate ham liggende... Er så ufattelig frustrert... Resten av familien bryr seg lite,og jeg vet snart ikke hva jeg skal finne på!! Imorgen skal jeg følge ham til legen,og der håper jeg at vi kan få litt hjelp. Hva må egenlig til for at han skal få den hjelpen han trenger?? Er virkelig de eldre i dette "rike" landet vårt så lite verdt?? Jeg bare lurer... Noen som kan gi meg noen gode råd?? 0 Siter
Gjest så ikke innlegget før nå Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hvordan går det med ham nå? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.