Gå til innhold

"Hull" etter visdomstann


Missbabe

Anbefalte innlegg

For 9 dager siden opererte jeg ut min siste visdomstann. De tre første gikk veldig fint, og sårene og stingene ble fort borte. Siste operasjon gikk jo forsåvidt greit den og, jeg var bare nødt til å sy litt mer, og jeg har hatt en hoven klump "inni" kinnet frem til nå.

Nysgjerrig som jeg er, må jeg fikle og titte litt, og jeg oppdaget nå at det er hull rett ned der tannen har vært. Helt åpent. Er dette vanlig?? Akkurat som om han har glemt å sy igjen litt.. Kan det sette seg fast mat der nede som lager betennelse? Eller klarer kroppen å kvitte seg med dette selv? Noen som har opplevd det samme? Hullet er jo ikke så stort i seg selv, men der tannen har sitti så har det ikke grodd så mye enda... Og jeg tenker at det kan ha kommet noe mat ned i hullet, men ikke opp igjen.. For det lille hullet ned til gropa der tannen har sitti er ikke så stor at jeg kunne renset det selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg trakk den ene visdomstanna mi, ble nabotanna med i samme slengen, de satt fast i hverandre. Det ble et digert hull, men etter en stund grodde det igjen.

Fikk beskjed fra tannlegen om å skylle i hibutane munnskyllevann, dette skyllevannet dreper bakterier og kommer til nedi hullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...