Gå til innhold

Hva er fint med dagen i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Så bra, du er nok en god vennninne. Gøy å glede andre.

Skulle ønske jeg kunne være mer positiv, men det er ikke mye godt i livet mitt for tida. Men jeg er fornøyd med at jeg har klart å gå på skolen i dag OG vært ute med venner i kveld! Synes ikke det er så verst.

Ha en god kveld/natt.

Gjest svaksterk

Hei!

Så bra, du er nok en god vennninne. Gøy å glede andre.

Skulle ønske jeg kunne være mer positiv, men det er ikke mye godt i livet mitt for tida. Men jeg er fornøyd med at jeg har klart å gå på skolen i dag OG vært ute med venner i kveld! Synes ikke det er så verst.

Ha en god kveld/natt.

Det er ingen liten ting!

Du har faktisk klart å gå på skolen!!!! Det er veldig bra! Håper du hadde det koselig med vennene dine da:-)

Natta!

Gjest svaksterk

Så koselig da, og så snill du er som gav gave:)

Jeg er stolt av meg selv fordi jeg har kommet meg på kino sammen med samboer!!:)) Ble en del tankekjør, men jeg klarte det:)

God natta!

Klemmer fra,

Utrolig bra! Klarte du å nyte deler av filmopplevelsen likevel?

Det er en bragd du kan være stolt av ja!

Natta:)

Annonse

Gjest troubled water

Idag har jeg bare holdt meg innendørs, men jeg har spilt spill med og lest for barna, lagd nydelig middag til oss alle sammen og igår var jeg på innskrivning i skolen med det ene barnet. Og det er bare tre dager til jeg skal på innleggelsessamtale, og jeg har klart å sove uten medisiner i snart to uker :)

Gjest svaksterk

Idag har jeg bare holdt meg innendørs, men jeg har spilt spill med og lest for barna, lagd nydelig middag til oss alle sammen og igår var jeg på innskrivning i skolen med det ene barnet. Og det er bare tre dager til jeg skal på innleggelsessamtale, og jeg har klart å sove uten medisiner i snart to uker :)

Høres ut som om du har hatt en koselig dag med barna dine. Så fint at du klarer ta vare på tiden med dem selv om du sliter:)

Flott:)

Gjest svaksterk

Gikk på trening selv om jeg var trøtt.

Ble sint og dro ut for å løpe i stedet for å sitte inne med det.

Fikk til å gråte for noe jeg syntes var trist.

:)

Du har virkelig gjort et godt arbeid i å få ut følelsene dine!

Imponerende.

Det står det respekt av!

Ha ei fin natt.

Gjest nickless

Jeg skal gjøre noe bra i dag:-)

Jeg skal på besøk til datteren min og kose maaaasse med barnebarnet mitt ( min alder er 39, er jeg ikke heldig?), en skjønn gutt på 5 måneder. Jeg skal stelle han og skifte bleie:-)

Mens jeg er der skal jeg strikke videre på den kjempefine genseren til sønnen min på 10 år, han har så lyst å bruke den i påsken.

Når jeg kommer hjem skal jeg desverre svette på vaskerommet noen timer, så skal jeg scrubbe huden min og legge ansiktsmaske, føle skikkelig velvære! Deretter kryper jeg i sofakroken og koser masse med pusen, hannkatten vår på 12 mnd. Han er så vanvittig kosete.

DET blir fint med dagen i dag, svaksterk:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...