Gå til innhold

Hva er fint med dagen i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

Hadde egentlig en veldig vond dag i går, hvor alt kom opp. Men det som var positivt var at jeg ikke presset meg selv til å gjennomføre alle de planene jeg hadde på forhånd. Man kan improvisere litt også. Skulle til minst tre steder, dro bare til det aller mest nødvendigste.Jeg må lære å ikke sette altfor store krav til meg selv bestandig. Og en veninne sa at jeg bare kunne ha kommet til henne om jeg trengte det. Så det setter jeg pris på at venner bryr seg:)

Fortsetter under...

:-) så flott da.

Mange fine klær? :D

Ha en fin kveld:-)

Ja, var mange fine klær, for alle aldre egentlig, men synes det var dyrt. Kjøpte et dongeriskjørt med bred og god linning, gikk litt ned bak og opp foran. Ved knærne på det korteste. Det synes jeg var et fint skjørt,kostet 470kr. Fikk også kjøpt ei capribukse med div. lommer til pynt, bred i livet med belte, dette var en rest til 200kr. og var verdt det.

Gjest svaksterk

Hadde egentlig en veldig vond dag i går, hvor alt kom opp. Men det som var positivt var at jeg ikke presset meg selv til å gjennomføre alle de planene jeg hadde på forhånd. Man kan improvisere litt også. Skulle til minst tre steder, dro bare til det aller mest nødvendigste.Jeg må lære å ikke sette altfor store krav til meg selv bestandig. Og en veninne sa at jeg bare kunne ha kommet til henne om jeg trengte det. Så det setter jeg pris på at venner bryr seg:)

Hei:-) så fint at du klarer å tenke sånn at det ikke er alt som er like viktig når dagen er dårlig:-)

Gode venner er fint å ha!

Gjest svaksterk

Jeg skal gjøre noe bra i dag:-)

Jeg skal på besøk til datteren min og kose maaaasse med barnebarnet mitt ( min alder er 39, er jeg ikke heldig?), en skjønn gutt på 5 måneder. Jeg skal stelle han og skifte bleie:-)

Mens jeg er der skal jeg strikke videre på den kjempefine genseren til sønnen min på 10 år, han har så lyst å bruke den i påsken.

Når jeg kommer hjem skal jeg desverre svette på vaskerommet noen timer, så skal jeg scrubbe huden min og legge ansiktsmaske, føle skikkelig velvære! Deretter kryper jeg i sofakroken og koser masse med pusen, hannkatten vår på 12 mnd. Han er så vanvittig kosete.

DET blir fint med dagen i dag, svaksterk:o)

Hørtes supert ut:-)

Små babyer er bare herlige! Ekstra spesiellt blir det hvis det er barnebarn vil jeg tro:D

Jeg har også katt og nyter å kose med den:) Svart, blanding av huskatt og skogskatt! Tror at dyr er god terapi jeg! :)

Annonse

Gjest nickless

Hørtes supert ut:-)

Små babyer er bare herlige! Ekstra spesiellt blir det hvis det er barnebarn vil jeg tro:D

Jeg har også katt og nyter å kose med den:) Svart, blanding av huskatt og skogskatt! Tror at dyr er god terapi jeg! :)

Det tror jeg også! Katten vår er utrolig klok også. Jeg har nylig operert og sover på ryggen. Katten pleier alltid å hoppe opp på magen min,nå hopper den opp ved beina mine så åler den seg langs kroppen min og legger seg ved skulderen min, så jeg ikke skal få vondt.

Når jeg sier: du må finne musen! Da hopper den ned fra sofaen, tar lekemusen mellom tennene og slipper den ved beina mine.

Er jeg lei meg, slikker den meg på nesetippen. Er det rart jeg er så glad i den?:o)

Gjest svaksterk

Det tror jeg også! Katten vår er utrolig klok også. Jeg har nylig operert og sover på ryggen. Katten pleier alltid å hoppe opp på magen min,nå hopper den opp ved beina mine så åler den seg langs kroppen min og legger seg ved skulderen min, så jeg ikke skal få vondt.

Når jeg sier: du må finne musen! Da hopper den ned fra sofaen, tar lekemusen mellom tennene og slipper den ved beina mine.

Er jeg lei meg, slikker den meg på nesetippen. Er det rart jeg er så glad i den?:o)

Så herlig:-) ja, det virker som om de forstår masse! Hvis jeg har en dårlig dag blir katten hos meg, den vil ikke ut og vil være der jeg er:D Noe jeg synes er veldig flott, den er super til å trøste!

Ellers liker hun å *gå* på magen min, sånn som de gjør hos moren sin når de skal ha melk, jeg er nok mamman hennes jeg :D Har lært henne til å komme når jeg plystrer. Og når jeg går til butikken går den sammen meg, uten band, og så venter den i buskene til jeg kommer ut igjen. :-) veldig koselig!

Fantastisk å ha dyr i huset. Jeg tror ikke jeg noengang vil være uten det. Sist hadde jeg hund, men det tok litt for mye tid:-) Nå bare låner jeg dem :D

Ha en fin kveld/natt videre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...