Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal altså snart søke om attføringsplass.

Jeg lurer på når jeg går over fra lønn fra jobben (de forhåndsbetaler), og til attføringspenger?

Skal søke i disse dager. Og skolen begynner jo i høst.

Når får jeg da attføringspenger? Hvordan regnes dette ut? Ut fra mine lønninger i det siste?

Hvordan sier jeg i fra til jobben? Sier jeg opp, eller?

Dette stresser meg fælt asså, så sorry mange spørsmål..

Klem fra,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177777-attf%C3%B8ringspenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil få sykepenger så lenge du har krav på det, dvs ett år. Etter det får du attføringspenger. Så vidt jeg husker beregnes attføringspengene på samme måte som en uførepensjon ville vært beregnet, dvs med utgangspunkt i det du har opparbeidet deg i pensjonspoeng i hele din arbeidskarriere.

fei1365380229

Hei

Vet ikke om det blir helt det samme, men jeg går på medisinsk attføring.

Beregning av attføringspengene gjøres på grunnlag av enten det siste året eller de tre siste årene avhengig av hva som blir best for deg. Det er ca. 66 % av full lønn og 12 kr i tillegg pr. dag pr. barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...