Gå til innhold

FU: Har alle tilgang på hytte? u/t


Gjest engel 49+

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    7

  • Mary Poppins

    5

  • Hønemoren

    4

  • Tottlå

    3

Mest aktive i denne tråden

Jepp!! Jeg og familen reiser i morgen til fjells. Skal være der heeeeele påsken!! Gleder meg. Håper bare snøen ligger enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg og søstrene mine leier ei lita "rønne" på åremål for en slikk og ingenting inkl. ved og brøyting. Verken strøm eller vann da og utedo, men vi koser oss vi! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tilgang til flere hytter faktisk, men det er fordi det er bønder på min side av slekta og på x-mannens side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Vi har hytte ved sjøen.

Det er foreldrene mine som eier den, men akkurat i slike tilfeller er det en kjempefordel å være enebarn. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanten og onkelen min har ei hytte, og kusina mi og mannen eier hytta som ligger rett ved siden av. Så vi får som regel låne en av de når vi vil. Drar ofte sammen med tante og onkel og de, da.

Blir ingen tur nå i påsken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp!! Jeg og familen reiser i morgen til fjells. Skal være der heeeeele påsken!! Gleder meg. Håper bare snøen ligger enda!

Hvilket fjell tottlå?

Gleder meg jeg også, skal gå mye i Birkebeineren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...