Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har siden i natt hatt noen voldsomme smerter i magen. Hadde en MA med to utskrapninger for snart 3 uker siden. Har etter det hatt generelt noe feber hele tiden, men i natt sa det PANG og jeg har hatt feber opp til 40,7. Smertene satt først ved og under navelen, men har etterhvert passert nedover (kanskje noe mot h. side). Har ikke kastet opp noe, men brekker meg endel pga at jeg føler meg veldig uvel. Lurer på om det kan være noe i retning av blindtarmsbetennelse, men vil ikke løpe skrikende til legen så fort nå siden jeg akkurat har hatt disse utskrapningene. Feberen synes jeg er forholdsvis høy også, og den slår meg ut. Orker ingen ting liksom... Har vel ikke spist på noen dager, men prøver å få i meg noe væske. Bruker daglig medisiner for epilepsi, men har ikke hatt anfall på lenge og det ser ut til at jeg beholder disse. Hva bør jeg gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178039-voldsomme-smerter-i-magen-h%C3%B8y-feber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du boer absolutt ta kontakt med avdelingen som behandlet deg. Du har muligens faatt en skriftlig instruks med fra sykehuset hvor det sannsynligvis staar at du skal kontakte dem ved feber og eller smerter. Det er stor sjanse for at du har faatt en infeksjon som du maa ha antibiotikum for. Saa kontakt sykehuset, be evt. om aa snakke med gynekologisk avdeling eller vakthavende gynekolog, men les informasjonsskrivet hvis du har det. Det kan selvsagt ogsaa vaere andre aarsaker, men det vil bli vurdert.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...