Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bugge -jenta

Vil bare si at min psykiater som stoler på meg fullt ut når det gjelder medisinering, og som har i løpet av de siste årene skrevet ut p.forte mot sterke smerter, og sobril 15 eller 25 mg,( pluss kurer med xanor) mener at rivotril er et middel en må passe seg for siden det er veldig lett å bli avhengig. Han skriver ut vival til de som har panikkangst, men ellers er det bedre å holde seg til sobril. Jeg hadde lest om rivotril her og lurte på hva det var slags medisin, men det ville han ikke ha skrevet ut på grunn av hans erfaring med avhengighet. Jeg sier bare hva han sier. Alltid greit å høre hva psykiatere sier. Ellers er han ikke blant de mest restriktive når det gjelder bruk av medisiner. Bruk, men ikke misbruk.( Og han følger jo opp pasientene sine tett.) Balansegangen kan være vanskeligere på enkelte medisiner. P. forte er et av dem. Og rivotril i følge ham.Så det kan være greit å ha det i mente.

VH bugge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178059-rivotril-05mg/#findComment-1193152
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...