Gå til innhold

Hvordan blir man kvitt sånt?

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

hvor går man for å blokkere e-mail adresser? (har outlock express)

jeg klarte det =)

Fortsetter under...

Gjest den ekte noor
Skrevet

jeg klarte det =)

Det er bra:)

Skrevet

Det er jo unasett ingen som leser svarene deine, så det hjleper ikk å "melde deg av" noe somhelst. Problemet ditt har bare blitt større av at du ahr svart, det betyr at du fines, og igjenn at de som oppreinnelig hadde adressen sin sikkert har sogt den videre med endabedre fortjeneste.

Saar aldri, aldir aldri på spam. Du får bare slette den etter som den komer, eventuelt instaler firebird som sikkert klarer å skille spam fra anen mail, ogklarer å sortere den for deg. Eventuelt kan du få deg en internettleveransdør som stopper den værste spamen.

Om du ikke blir kvitt den på andre måter kan det være en ide å lage deg en ny adresse.

Skrevet

Har vurdert det, men jeg er glad i mailadressen min som er så enkel som

[email protected]

Jeg vil gjerne beholde den.

bytt nettelverandør. der kan du få noe annet, bare med noe annet enn c2i til slutt.

Gjest polyneser
Skrevet

Det er jo unasett ingen som leser svarene deine, så det hjleper ikk å "melde deg av" noe somhelst. Problemet ditt har bare blitt større av at du ahr svart, det betyr at du fines, og igjenn at de som oppreinnelig hadde adressen sin sikkert har sogt den videre med endabedre fortjeneste.

Saar aldri, aldir aldri på spam. Du får bare slette den etter som den komer, eventuelt instaler firebird som sikkert klarer å skille spam fra anen mail, ogklarer å sortere den for deg. Eventuelt kan du få deg en internettleveransdør som stopper den værste spamen.

Om du ikke blir kvitt den på andre måter kan det være en ide å lage deg en ny adresse.

Det må vel være ny rekord i antall skrivefeil i ett innlegg!! Å herregud så slitsomt å lese!

Skrevet

Det må vel være ny rekord i antall skrivefeil i ett innlegg!! Å herregud så slitsomt å lese!

men er det ikke utrolig deilig for deg å ha noe å skrive innlegg om? :oD

Annonse

Gjest polyneser
Skrevet

men er det ikke utrolig deilig for deg å ha noe å skrive innlegg om? :oD

Jo, nå reddet du søren meg dagen min:-)

Skrevet

Jo, nå reddet du søren meg dagen min:-)

Bra for deg, det :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...