Gjest uffoghugg Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 hvor mye er det vanlig å bruke på mat i uka.. begynner å få en anelse om at jeg har et veldig høyt forbruk.. har bulimi da..og det kan fort bli mye. mellom 500-1000 kanskje? 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg er litt motsatt av deg. Jeg lar heller hver å spise i stedenfor å kaste opp. Så jeg bruker ekstremt lite penger på mat i uka. Tror det går en 200-300kr i uka på mat. Jeg handler bare en gang i uka og da handler jeg for en hel uke av gangen. På den måten blir man ikke fristet til å handle slikt man ikke trenger så ofte. 0 Siter
Gjest Rebus uten fasit Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg har også bulimi, men jeg bruker toppen 200,- i uka. Kjøper mye grønnsaker og frukt på sånne Asia-sjapper, der er det ikke så dyrt. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg er litt motsatt av deg. Jeg lar heller hver å spise i stedenfor å kaste opp. Så jeg bruker ekstremt lite penger på mat i uka. Tror det går en 200-300kr i uka på mat. Jeg handler bare en gang i uka og da handler jeg for en hel uke av gangen. På den måten blir man ikke fristet til å handle slikt man ikke trenger så ofte. Jeg og samboeren min bruker 2500 kr pr. mnd. (eller 312,5 pr pers. i uka)Vi spiser sunn mat, fersk fisk og kjøtt, og mye frukt og grønnsaker. Se innlegget mitt også: Matutgifter, ingen svarer 0 Siter
Gjest betany Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 100-200 kr dagen. Har ikke bulimi. Men gidder ikke lage mat selv og kjøper burger,pizza,kebab etc ute. Blir dyrt da ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.