Gå til innhold

løsrivelse fra mammaen

Anbefalte innlegg

Vi har et barn på 9 mnd, vi har aldri bodd sammen. Vi har et svært dårlig forhold, og krangler om barnet. Pappaen har samvær annenhver dag og nå diskuteres opptrapping. Jeg vil at det skal være langsiktig, i barnets tempo.Pappa og hans advokat vil sette dato på alt. Hva med barnet? Hvordan kan dette påvirke vårt barn, hvis løsrivelsen kommer for tidlig? Hvis barnet fortsatt trenger bryst? Og ikke får lov? Hva når barnet er 1 1/2 år, en vanskelig alder? Bør ikke endringer unngås? Hvordan forklarer jeg en domstol dette? Hvem vet hva som er barnets beste? Gjør du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178267-l%C3%B8srivelse-fra-mammaen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skal du ikke finne deg i. Barnet trenger per dags dato sin mor, og din eks høres, etter innlegget å dømme, ut som en stor egoist!

Jeg har vel forstått det etter hvert. Men han aksepterer ikke et nei. Det blir rettssak og det er ikke til barnets beste. Takk for svaret!

Annonse

Gjest ikke 24 timer

Har han samvær annenhver dag, Kan det da være nødvendig med en opptrapping, da kan jo barnet like gjerne flytte til han.

Han har vel ikke 24 timer annen hver dag, da.

De møtes vel noen timer annenhver dag.

Kunne sikkert fungert bra, hvis foreldrene kunne omgås hyggelig, og mor kunne komme til far med barnet (og trekke seg litt tilbake med en bok i et annet rom deler av tiden), eller far kommer på besøk til mor.

Men hvis mor og far ikke kan omgås, ser det veldig stressende ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...