Gå til innhold

kan man bli kvalm av Rivotril?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke merket en eneste bivirkning jeg. Bortsett fra at den virker stemningsstabeliserende så hvis jeg føler meg deppa så er det greit å putte i seg litt ekstra. Men det regnes vel ikke akkurat som negativt.

Og så har jeg litt hangover om morgenen fordi jeg spiser alt om kvelden.

Men for meg har den vært en mirakelmedisin mot nervesmerter.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Når du starter et spørsmål om bivirkninger med _kan_, må svaret bli ja.

Om bivirkningen ikke står i Felleskatalogen, er den i hvert fall svært sjelden.

En må lete etter andre og mer sannsynlige årsaker til kvalme før en evt konkluderer med at det er en bivirkning.

Gjest Timari

Når du starter et spørsmål om bivirkninger med _kan_, må svaret bli ja.

Om bivirkningen ikke står i Felleskatalogen, er den i hvert fall svært sjelden.

En må lete etter andre og mer sannsynlige årsaker til kvalme før en evt konkluderer med at det er en bivirkning.

Men hvem er det som bidrar til at bivirkningene av et medikament blir kjent? Hvem er det de spør?

Og det går ofte ikke frem av felleskatalogen om bivirkningene er langvarige eller kortvarige.

Har ikke merket en eneste bivirkning jeg. Bortsett fra at den virker stemningsstabeliserende så hvis jeg føler meg deppa så er det greit å putte i seg litt ekstra. Men det regnes vel ikke akkurat som negativt.

Og så har jeg litt hangover om morgenen fordi jeg spiser alt om kvelden.

Men for meg har den vært en mirakelmedisin mot nervesmerter.

Hei Timari.

Jeg har brukt Rivotril nu i 11 dager o,5mg vert nede i en halv tabelett om dagen.Noen ganger har jeg bare vært små uvell og ei natt var det så galt at jeg måtte stå opp å springe på do men det kom ingenting så det går ann å bli kvalm av rivotril.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...