Gå til innhold

The doors


mum

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma

Prøv å finne et sted hvor kuben passer å plassere... kanskje den kan hjelpe til å åpne dører?

Koden finner du i et annet rom senere.

Jeg har låst meg. Finner ikke ut hvor jeg skal gjøre av kuben... har du flere hint :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Tvillingmamma

    10

  • carma

    8

  • flisa

    7

  • mum

    2

Mest aktive i denne tråden

Jeg har låst meg. Finner ikke ut hvor jeg skal gjøre av kuben... har du flere hint :))

Se om ikke du finner noen ting i nærheten av en dør som kanskje kuben kan settes i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

Se om ikke du finner noen ting i nærheten av en dør som kanskje kuben kan settes i.

Nå har jeg funnet alle tingene i R2. Var det slik at kortene vi har funnet skal brukes til å åpne dører? Har forsøkt å flytte de over merkene i dørene men det hjelper ikke. Hvordan får jeg til å åpne de dørene som fortsatt er låst? Og hva gjør jeg med den medisinske filen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jeg føler meg passe dum her, jeg klarer ikke å finne annet enn kortet på R0. Noen som vil hjelpe meg?

Det er en dings til kuben på en av ovnene, noe i skuffen og et ting på gulvet. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingmamma

Jeg føler meg passe dum her, jeg klarer ikke å finne annet enn kortet på R0. Noen som vil hjelpe meg?

Sjekk ut radiatorene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Nesten :) Finner ikke dette korset på kjøkkenet...

Tror det lå inni et av skapene,men du må åpne døren først! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

Tror det lå inni et av skapene,men du må åpne døren først! :)

Jeg klikker og klikker på alle dører. Ser at jeg mangler den siste biten til brevet også. Kanskje jeg ikke får opp døren før det er funnet eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Tror det lå inni et av skapene,men du må åpne døren først! :)

Altså skapdøren.

Ellers så ligger det i det skapet uten dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jeg klikker og klikker på alle dører. Ser at jeg mangler den siste biten til brevet også. Kanskje jeg ikke får opp døren før det er funnet eller...?

Det er litt vanskelig å få opp skapdøren.

Den siste biten av brevet ligger i siste rommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Det er litt vanskelig å få opp skapdøren.

Den siste biten av brevet ligger i siste rommet

Lykke til. Nå skal jeg se lost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Nå trodde jeg noen hadde postet et innlegg om et av tidenes største band. *skuffet*

:-)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

men den coden; SCAFE - får jeg til å bli 72233 - er ikke det riktig?

sikkert bare meg som er helt fjern nå (håper jeg),,men hvordan får du SCAPE til å bli om til en tallkode??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

Det er litt vanskelig å få opp skapdøren.

Den siste biten av brevet ligger i siste rommet

Nå har jeg klikket og klikket på dørene. Hvordan kan det være så vanskelig? Husker du hvilken skapdør, hvertfall om det var høyskapet eller et av de små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Nå har jeg klikket og klikket på dørene. Hvordan kan det være så vanskelig? Husker du hvilken skapdør, hvertfall om det var høyskapet eller et av de små?

Det var et høyskap. Stod på en måte i et hjørne. Trykk på det til høyre. (Tror jeg vartfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

Det var et høyskap. Stod på en måte i et hjørne. Trykk på det til høyre. (Tror jeg vartfall)

He, he, cluet var å lukke det åpne skapet og i høyskapet uten dør, lå korset.... yes, yes, yes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

sikkert bare meg som er helt fjern nå (håper jeg),,men hvordan får du SCAPE til å bli om til en tallkode??

Tenk SMS og telefon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...