Gå til innhold

The doors


mum

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica

He, he, cluet var å lukke det åpne skapet og i høyskapet uten dør, lå korset.... yes, yes, yes...

Hehe.ja jeg er ganske dårlig å forklare. Jeg bare trykte som en gal jeg, så åpna den seg til slutt. He he =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Tvillingmamma

    10

  • carma

    8

  • flisa

    7

  • mum

    2

Mest aktive i denne tråden

Tvillingmamma

Hehe.ja jeg er ganske dårlig å forklare. Jeg bare trykte som en gal jeg, så åpna den seg til slutt. He he =)

I did it :)

Nå er det kvelden, takker for all hjelp og bistand :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

I did it :)

Nå er det kvelden, takker for all hjelp og bistand :))

Bare hyggelig!

Jeg holdt på å gå på veggene (bokstavlig talt) da jeg ikke fikk det til selv. Sinnsykt irriterende!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert bare meg som er helt fjern nå (håper jeg),,men hvordan får du SCAPE til å bli om til en tallkode??

se på mobilen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

Tenk SMS og telefon :)

ahhh =DD genialt, hehe, så langt tenkte jeg ikke..men jeg kom frem til at det måtte være noen slags alfabetiske grupper bokstavene lå i, og kom frem til den riktige koden når dere hadde skrevet 72233 (scafe) og det skulle være P isteden for F =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh! Nå trodde jeg noen hadde postet et innlegg om et av tidenes største band. *skuffet*

:-)

"..................................."

Det samme tenkte jeg, og lurte på hvorfor jeg ikke hadde sett denne tråden før nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og jeg var kjempestolt for jeg klarte alt selv, uten google ;D (jeg ender alltid med å jukse i slike spill, tålmodigheten er sterkt fraværende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...