Gjest ikke god i engelsk Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Har søkt på nettet men finner det ikke så håper noen dolere er flinke i engelsk - satser på det! Hva er jaktinstinkt, revekåpe, virkemiddel og oppdrettet pelsdyr eller pelsdyr oppdrettet på engelsk? Hvordan bøye å bevise? Vet å bevise er prove men hva mer? Proven? Proved? Hvordan bøye å flå? Vet å flå er flay eller fleece men hva mer? Flayed? Fleeced? Hjelp... Takk 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hva iallverden er det du skal skrive, noe dyrevern greier:) 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hei Jeg fant denne siden til min sønn som han bruker til engelsk leksen sin.... http://decentius.hit.uib.no/lexin.html?ui-lang=nbo&dict=nbo-eng-maxi&checked-languages=N&checked-languages=B Håper det kan være til hjelp! 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Eller denne.... http://www.tritrans.net/indexnon.html Litt vanskelige ord du trengte å få oversatt. 0 Siter
Gjest ikke god i engelsk Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hva iallverden er det du skal skrive, noe dyrevern greier:) Hehe ja dyrevern! Men det er jo ikke noe som heter jaktinstinkt eller virkemiddel på engelsk i følge ordboken min, så jeg er litt forvirra.. 0 Siter
Gjest ikke god i engelsk Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Eller denne.... http://www.tritrans.net/indexnon.html Litt vanskelige ord du trengte å få oversatt. Takk, har prøvd denne, men den andre hjalp meg litt! Vet det er vanskelige ord, derfor jeg fikk problemer 0 Siter
Nikki Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hehe ja dyrevern! Men det er jo ikke noe som heter jaktinstinkt eller virkemiddel på engelsk i følge ordboken min, så jeg er litt forvirra.. Da må du skrive om setningen din og heller bruke flere ord for å forklare hva du mener. Jaktinstinkt kan vel forklare som "an animals natural instinct to hunt". For virkemiddel kan ordet "means" brukes - men det kommer litt ann på sammenhengen. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg er ikke god jeg heller, men liker sånne utfordringer så jeg prøver, fritt etter ordbok: Jaktinstinkt - Natural instict for hunt. revekåpe - Overcoat with foxfur. virkemiddel - means. Instrument eller measure kan også brukes. pelsdyroppdrett - fur farming. pelsdyrfarm - fur farm. pelsdyr - fur-bearing animal eller furred animal. Bøyninger er både jeg og ordboka håpløs på... to prove, proves, has proved??? Hvordan bøye å flå? Her kan både skin og flay brukes, men bøyninger, viser til forrige svar... to skin, skinning, has skinned??? to flay, flay'*#**##¤¤¤ Glem det!!! Ikke mye hjelp men et ærlig forsøk :-). 0 Siter
Gjest 0987654321 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg er ikke god jeg heller, men liker sånne utfordringer så jeg prøver, fritt etter ordbok: Jaktinstinkt - Natural instict for hunt. revekåpe - Overcoat with foxfur. virkemiddel - means. Instrument eller measure kan også brukes. pelsdyroppdrett - fur farming. pelsdyrfarm - fur farm. pelsdyr - fur-bearing animal eller furred animal. Bøyninger er både jeg og ordboka håpløs på... to prove, proves, has proved??? Hvordan bøye å flå? Her kan både skin og flay brukes, men bøyninger, viser til forrige svar... to skin, skinning, has skinned??? to flay, flay'*#**##¤¤¤ Glem det!!! Ikke mye hjelp men et ærlig forsøk :-). has proven 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 has proven neier pent og takker for korrigeringa... 0 Siter
Gjest ikke god i engelsk Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg er ikke god jeg heller, men liker sånne utfordringer så jeg prøver, fritt etter ordbok: Jaktinstinkt - Natural instict for hunt. revekåpe - Overcoat with foxfur. virkemiddel - means. Instrument eller measure kan også brukes. pelsdyroppdrett - fur farming. pelsdyrfarm - fur farm. pelsdyr - fur-bearing animal eller furred animal. Bøyninger er både jeg og ordboka håpløs på... to prove, proves, has proved??? Hvordan bøye å flå? Her kan både skin og flay brukes, men bøyninger, viser til forrige svar... to skin, skinning, has skinned??? to flay, flay'*#**##¤¤¤ Glem det!!! Ikke mye hjelp men et ærlig forsøk :-). Fant etter hvert ut hvordan jeg skal bøye prove! Kan bruke både proved og proven, men proven er mest brukt i USA og proved i UK 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.