Gå til innhold

ingen Påskegraviditetstest!!

Anbefalte innlegg

Gjest flere barn

Som dagen går, begynner mistanken å bre seg og nå får jeg ikke kjøpt noe test på aldri så mange dager, stengt i påska...uff.

er vanlige apotek åpne til Lørdag??? eller har butikker med medisnutsalg graviditetstester??? noen som hvet?

tenk hvist det ble klaff etter 9mnd pp. vi er så spente og hvertfall jeg klarer nesten ikke å tenke på mye annet.

God Påske til alle dere prøvere, klem fra oss som vil ha

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178692-ingen-p%C3%A5skegraviditetstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LaReodor

Apoteket er iallfall åpent her i vår lille by på lørdag.

JIPPI ENDELIG SKJER DET NOE HER. GRAVID PÅ DIREKTEN. HAR DU RINGT FAREN? ER HAN GIFT? ER DERE SAMMEN? ER HAN UTLENDING? ER HAN GAMMEL NOK TIL Å VÆRE DIN FAR?

Fortell fortell. Jeg venter.

Gjest flere barn

JIPPI ENDELIG SKJER DET NOE HER. GRAVID PÅ DIREKTEN. HAR DU RINGT FAREN? ER HAN GIFT? ER DERE SAMMEN? ER HAN UTLENDING? ER HAN GAMMEL NOK TIL Å VÆRE DIN FAR?

Fortell fortell. Jeg venter.

Joda min kjære mann gjennom 12år er veldig spent på om det blir fam.forøkelse og han er ikke fra utlandet, bare sørlandet:-).

jeg hadde siste mens 15feb, men det er ikke så uvanlig at mensen er forsinket, men denne gangen var det unormalt lenge, så håpet stiger for hver dag.Håper du fikk svar på noen av dine spm!

Joda min kjære mann gjennom 12år er veldig spent på om det blir fam.forøkelse og han er ikke fra utlandet, bare sørlandet:-).

jeg hadde siste mens 15feb, men det er ikke så uvanlig at mensen er forsinket, men denne gangen var det unormalt lenge, så håpet stiger for hver dag.Håper du fikk svar på noen av dine spm!

Du, han her er full. Det er bare pisspreik. Bare se på 100 nyeste.

Annonse

Gjest LaReodor

Men kjære deg da kvinne, dette må du finne ut av nå. Kan du ikke låne en test av ei venninne?

Har dere vært barnløs i 12 år? Det er da utrolig lenge? Og fra Sørlandet? er han puritansk og kjedelig? Du har vel ikke hatt en elsker håper jeg?

Cecily jeg er verken full eller tåpelig. Du burde være mer interessert i dine medmennesker du også. Er du misunnelig på din kanskje-gravide-venninne her på forumet kanskje?

Men kjære deg da kvinne, dette må du finne ut av nå. Kan du ikke låne en test av ei venninne?

Har dere vært barnløs i 12 år? Det er da utrolig lenge? Og fra Sørlandet? er han puritansk og kjedelig? Du har vel ikke hatt en elsker håper jeg?

Cecily jeg er verken full eller tåpelig. Du burde være mer interessert i dine medmennesker du også. Er du misunnelig på din kanskje-gravide-venninne her på forumet kanskje?

Nå gikk du over streken. Langt over streken.

Ta deg sammen! Dette var ikke morsomt!!

"Cecily jeg er verken full eller tåpelig. Du burde være mer interessert i dine medmennesker du også. Er du misunnelig på din kanskje-gravide-venninne her på forumet kanskje? "

Du synker, du synker. Du skal smiske noe jævlig for meg om jeg skal overse dritten din. Skjul deg bak nicket ditt, du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...