Gå til innhold

Sarotex

Gjest litegrannedumeller

Anbefalte innlegg

Gjest litegrannedumeller
Skrevet

Som bivirkning av Sarotexbruk nevnes vektøkning. Er det medisinen i seg selv som gir bivirkning eller får man større apetitt av den?

Skrevet

Noen får større apetitt. Men klarer du å spise som vanlig, eller trimme litt ekstra, så går du ikke opp i vekt. Den endrer ikke forbrenningen din :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er kun den økede matlyst som gir vektøkning. Medisinen i seg selv endrer ikke stoffskiftet.

Gjest litegrannedumeller
Skrevet

Har brukt Sarotex i 14 dager nå - lav dose 10 mg. Hvis jeg øker dosen til det doble vil jeg merke bivirkninger på nytt slik jeg hadde når jeg tok 10 mg? Jeg tar Sarotex pga kronisk hodepine ikke psykiske problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...