Gjest Calóni Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Jeg skulle vært en tur på Gaden&Larsen, Ford-forhandleren i Trondheim. Noen som vet om de holder åpent idag? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Nei, Calóni, Gaden & Larsen var ikke oppe i dag. Bare sånn at du vet, og slipper å dra helt ut dit på bomtur *mumle* Men jeg fikk kjøpt smågodt på OBS, da 0 Siter
Gjest spider voman Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Nei, Calóni, Gaden & Larsen var ikke oppe i dag. Bare sånn at du vet, og slipper å dra helt ut dit på bomtur *mumle* Men jeg fikk kjøpt smågodt på OBS, da Til og med postkontoret var stengt i dag. 0 Siter
Osiris Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Det er påske, mesteparten av Norge har fri. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Nei, Calóni, Gaden & Larsen var ikke oppe i dag. Bare sånn at du vet, og slipper å dra helt ut dit på bomtur *mumle* Men jeg fikk kjøpt smågodt på OBS, da Å ringe butikken/verkstedet og spørre er en lur ting... hihi 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Å ringe butikken/verkstedet og spørre er en lur ting... hihi Hysj, jeg ville ha en unnskyldning for å dra på OBS og kjøpe påskegodt! Tenkte jeg skulle kamuflere det, bare 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Det er påske, mesteparten av Norge har fri. Mesteparten, det er ordet Calonier har ikke fri, såh! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.