Logitechmusa Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hvorfor NEKTET mannen hennes i alle år å la helsepersonell gi noen som helst form for rehabilitering/opptrening, behandling ved sykdom, tannbehandling osv? Hvordan VET du at han nektet uten at dette var i samråd med behandlende leger? 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Den boken er absolutt ikke noen "kjerringliteratur" Hvem bestemmer definisjonen av kjerringlitteratur? Du? 0 Siter
Gemini Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hvordan VET du at han nektet uten at dette var i samråd med behandlende leger? Fordi det var på tross av medisinske vurderinger. Har dette fra hva jeg har lest - bl.a. uttalelser fra flere sykepleiere ved pleiehjemmet. 0 Siter
flisa Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hvem bestemmer definisjonen av kjerringlitteratur? Du? eller du? :-) Med kjerringlitteratur ser jeg for meg kiosklitteratur - men jeg kan ta feil, selvsagt - det hender. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 eller du? :-) Med kjerringlitteratur ser jeg for meg kiosklitteratur - men jeg kan ta feil, selvsagt - det hender. Jeg har ikke definert kjerringlitteratur, pleier heller ikke gjøre det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.